دفترچه راهنما گلکسی‌تب 3 لایت فاش شد

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
قبل از معرفی و عرضه‌ی رسمی این محصول توسط سامسونگ، اطلاعاتی بدست آمده که شایعات اخیر در مورد تبلت ارزان‌ قیمت سامسونگ را تایید می‌کند.
تبلیغات

اخیرا شایعات زیادی در مورد گلکسی‌تب 3 لایت سامسونگ مطرح شده است، اما گویا سیل این شایعات و اخبار تمامی ندارد. قبل از معرفی و عرضه‌ی رسمی این محصول توسط سامسونگ، اطلاعاتی بدست آمده که شایعات اخیر در مورد تبلت ارزان‌ قیمت سامسونگ را تایید می‌کند.

اطلاعات مربوط از طریق وب‌سایت لهستانی سامسونگ سهوا منتشر شده است. این وب‌سایت امروز راهنمای کاربری نسخه‌ی WiFi این تبلت را درج نموده است

همچنین قرار گرفتن نمونه‌های SM-T110-WiFi با قیمت 165 دلار و نمونه‌ی SM-T111-3G با قیمت 263 دلار برای پیش‌فروش در وب‌سایت لهستانی X-KOM.pl نشان از معرفی قریب‌الوقوع این تبلت ارزان‌قیمت دارد. مشخصات موجود در سند منتشر شده تقریبا جزئیات مطرح شده در شایعات را تایید می‌کند.

تبلت سامسونگ گلکسی‌ تب 3 لایت از یک صفحه‌ی‌نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600 در 1024، پردازنده‌ی دو هسته‌ای Marvel PXA986 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که می‌توان با استفاده از میکرو SD نیز افزایش داد. باتری مورد استفاده در این تبلت یک نمونه‌ی 3,600 میلی‌آمپر ساعتی است و به‌همراه اندروید 4.2 آبنبات پاستیلی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز اخباری در مورد زمان بروزرسانی به اندروید 4.4 منتشر نشده است.

TabLite3

در مورد سایز و طراحی نیز همانطور که از راهنمای کاربری این محصول می‌توان متوجه شد، سامسونگ به اصول طراحی گلکسی‌تب 3 هفت اینچ پایبند مانده است. ابعاد گلکسی‌تب 3 لایت برابر 193 در 117 در 9.7 میلی‌متر و وزن آن نیز 310 گرم گزارش شده است که آن را از گلکسی‌تب 3 بزرگتر و سنگین‌تر کرده است.

با قرار گرفتن این تبلت در لیست پیش‌فروش وب‌سایت لهستانی می‌توان هر لحظه منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات