تصاویر رندر شده از نسل بعدی نکسوس 10 ظاهر شد

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا سرعت پیشرفت در دنیای فناوری همه‌ی تولیدکنندگان را مجاب به بروزرسانی محصولات خود می‌کند. امروز نیز تصاویر رندر شده منتسب به نسل بعدی تبلت نکسوس 10 گوگل فاش شده که ظاهرا تغییر خاصی نسبت به نسل قبل نکرده است.
تبلیغات

یکی از این تصاویر توسط Pocket Link و بقیه توسط افشا کننده‌ی نام آشنای EVLeaks منتشر شده است. براساس اخبار منتشر شده، این تصاویر فقط یک رندر معمولی نبوده و نشان از تکاپوی گوگل برای عرضه‌ی آن دارد. هرچند شاید زمان عرضه شاهد نکسوس 10 متفاوتی از آنچه در این تصاویر می‌بینیم، باشیم، اما قاعدتا باید به زودی در انتظار معرفی و عرضه‌ی این تبلت از سوی گوگل باشیم.

هنوز تصاویر و مشخصات عنوان شده برای این تصاویر تایید نشده است.

EVLeaksNexsus10

براساس گزارش‌های منتشر شده نسل جدید تبلت 10 اینچی توسط سامسونگ تولید خواهد شد. این تبلت دارای صفحه‌ی نمایش 10 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، تراشه‌ی اگزینوس 5، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 یا 32 گیگابایتی خواهد بود. سامسونگ برای این تبلت 10 اینچی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 3 مگاپیکسلی در جلو در نظر گرفته است. براساس شایعات مطرح شده این تبلت به‌همراه اندروید 4.5 به بازار عرضه خواهد شد!

ENGEVL

از لحاظ ویژگی های ظاهری این تبلت بسیار شبیه به نسخه فعلی است که هم‌اکنون از طریق گوگل‌پلی به فروش می‌رسد. در پس‌زمینه‌ی این تبلت می‌توان خطوط محوی را مشاهده کرد که یکی از مشخصات و ویژگی‌های محصولات سری نکسوس است. در صورتی که کمی دقت به خرج دهید، می‌توانید اعداد 1 و 0 را در پس‌زمینه مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات