سونی ممکن است تبلت جدید خود را در MWC 2014 رونمایی کند

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
حدود یک سال از زمانی که سونی، Xperia Tablet Z را معرفی کرد می‌گذرد. به نظر زمان آن فرا رسیده باشد که نسل بعدی تبلت سونی پا به صحنه بگذارد. اگر شایعات مطرح شده صحت داشته باشند، چنین اتفاقی در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست. بر اساس شنیده‌هایی از  evleaks@ که همیشه با لو رفتن اطلاعات مترادف است، سونی در حال کار بر روی یک تبلت جدید با اسم رمز Castor است.
تبلیغات

 در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی در مورد این دستگاه در دسترس است. گفته می‌شود که تبلت Castor از چیپ MSM8974-AB بهره خواهد برد که کم و بیش همان اسنپدراگون 800 تقویت شده محسوب می‌شود. به بیان دیگر، CPU و GPU این دستگاه می‌تواند با کلاک بالاتری نسبت به دستگاه‌های High-end فعلی که از اسنپدراگون 800 بهره می‌برند کار کند. همچنین گفته می‌شود که Sony Castor در نسخه های متعدد ارائه خواهد شد که شامل نسخه سلولار و نیز نسخه محدود به WiFi می‌شود.

و البته فرض بر این است که Sony Castor با سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌شود. اگرچه منبع اطلاعاتی این خبر صحبتی از سیستم‌عامل به میان نیاورده؛ ولی بعید به نظر می‌رسد که سونی بطور ناگهانی به ویندوز روی بیاورد.

در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، به احتمال بالا Sony Castor در نمایشگاه MWC در بارسلونا که حدود یک ماه دیگر برپا خواهد شد، رونمایی می‌شود. در طی این مدت هرگونه اطلاعات جدیدی از این دستگاه به دست آید شما خوانندگان گرامی زومیت را در جریان خواهیم گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات