سامسونگ بسته‌های هدیه نرم‌افزاری برای تبلت‌های Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO را در CES معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۰
مطالعه 10 دقیقه
سامسونگ با همکاری با بیش از 11 شرکت پیشگام در زمینه تولید و ارائه محتوا و خدمات موبایلی،‌ به کاربران Galaxy NotePRO حق اشتراک بلند‌مدت چندین سایت خبری مهم، شبکه اجتماعی و سایت‌های ذخیره‌سازی ابری را به ارزش بیش از 700 دلار هدیه می‌دهد.
تبلیغات

به گفته جی‌کی شین، مدیر اجرایی و مدیر بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ:

افتخار می‌کنیم که به واسطه همکاری با بسیاری از بهترین ارایه‌دهندگان محتوا و خدمات موبایلی، می‌توانیم مشتریان‌مان را با بهترین و پیشروترین اپلیکیشن‌ها و خدمات آشنا کنیم. ما سعی می‌کنیم که با ارائه خدماتی فراتر از محصول، همچنان به تعهدات‌مان به کاربران موبایل پایبند باشیم. در همین راستا نیز با ترکیب بهترین سخت‌افزار و گزیده‌ای از اپلیکیشن‌ها، محتوا و خدمات بی‌نظیر، تجربه‌ای برای کاربران رقم می‌زنیم که در آن از تمامی نیازهای خلاقانه و کارآمدشان پشتیبانی می‌شود.

تبلت‌های جدید Galaxy NotePRO و TabPRO با برخورداری از قدرت بالاتر و قابلیت‌های بیشتر نسبت به تبلت‌هایی که هم‌اکنون در بازار موجودند، بهره‌وری خود را با ارائه بهترین محتوا و خدمات موبایلی، صد چندان کرده‌اند. این تبلت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند از تمامی نیازهای کاربران پشتیبانی کرده و در محیط‌های گوناگون از خانه گرفته تا محل کار و بازی، با ارائه اپلیکیشن‌ها و خدمات رایگان قابل دانلود، لذتی فراتر برای آنها ایجاد کنند.

در ادامه به معرفی این امکانات و خدمات می‌پردازیم:

Bitcasa

این سرویس به کاربران امکان می‌دهد که تمامی محتوای دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند، فایل پشتیبانی یا بک‌آپ تهیه کنند و آنها را در یک فضای ابری شخصی و امن ذخیره کنند. کاربران تبلت‌های NotePRO و TabPRO در سرتاسر جهان می‌توانند فضای ذخیره‌سازی خود را با فعال‌سازی Bitcasa Premium Plan به صورت رایگان و به مدت سه ماه، افزایش دهند و به یک ترابایت برسانند.

برایان تاپتیچ، مدیر اجرایی Bitcasa در اینباره می‌گوید:

تعداد مشتریان محتوای دیجیتال، روز به روز و با رشد غیرقابل باوری در حال افزایش است و این رشد همزمان با درخواست و نیاز مردم به روش‌های امن و انعطاف‌پذیر به اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی محتواست. همکاری ما با سامسونگ این امکان را به کاربران Galaxy NotPRO و TabPRO می‌دهد که از یک پلتفرم موبایلی بی‌نظیر به همراه فضای ذخیره‌سازی امن که برای یک سبک زندگی دیجیتال طراحی شده، بهره‌مند شوند.

+Bloomberg Businessweek

کاربران این تبلت‌های جدید می‌توانند به مدت یک سال به طور رایگان به محتوای این مجله دسترسی پیدا کنند و با استفاده از محتوای منحصر به‌فرد و قابلیت‌های تعاملی که تجربه خواندن را بی‌نهایت لذت‌بخش می‌کند، دید تازه‌ای از اخبار اقتصادی و کسب‌وکارهای جهانی و روند بازارهای جهانی به دست آورند. جالب‌تر اینجاست که محتوای این مجله به طور خاص برای S Pen بهینه شده است. در نتیجه کاربران Galaxy NotePRO می‌توانند فقط با قرار دادن S Pen روی عناوین مقالات یا اخبار، متن کامل آن را ببینند و بخوانند.

اوک اوکارو (Oke Okaro)، مدیر جهانی و مدیر کل بخش موبایل و ابزارهای متصل بلومبرگ می‌گوید:‌

از اینکه محتوای «بلومبرگ بیزینس‌ویک پلاس» روی بهترین پلتفرم خواندن در دسترس است، واقعا هیجان‌زده‌ایم. فناوری نمایشگر و همچنین S Pen این تبلت‌ها به مشترکان بلومبرگ بیزینس‌ویک پلاس امکان می‌دهد که به غیر از تجربه یک محیط غوطه‌ور دیداری، از قابلیت‌های منحصر به‌فردی چون نوشتن یادداشت در مقالات یا خط کشیدن دور تیترهای این مجله برخوردار شوند.

Blurb

کاربران تبلت‌های Galaxy NotPRO و TabPRO با استفاده از پلتفرم Blurb که امکان انتشار به کاربر می‌دهد، می‌توانند به طور مستقیم و به واسطه اپلیکیشن از پیش نصب شده Story Album سامسونگ، کتاب‌های تصویری با کیفیت بالا ایجاد کنند. این اپلیکیشن در گوشی هوشمند Galaxy S 4 سامسونگ نیز نصب شده است. صفحه‌نمایش بزرگ و کیفیت بالای این تبلت‌ها خلق شاهکارهایی چون کتاب تصویری دیجیتالی یا چاپی را برای کاربران میسر می‌کند. کاربران در نخستین خریدها‌ی‌شان از این پلتفرم، 5 دلار تخفیف دریافت خواهند کرد.

ایلین گیتینز (Eileen Gittins)،‌ مدیر اجرایی و بنیانگذار Blurb می‌گوید:

ادامه یافتن همکاری میان Blurb و سامسونگ، تعهدات این دو شرکت را برای خلاقیت و اظهار نظر شخصی نشان می‌دهد. تبلت‌های گلکسی سامسونگ با داشتن نمایشگرهای کیفیت بالا، می‌توانند به عنوان یک مدیای بهینه‌شده، داستان‌های کاربران‌مان را به زندگی بیاورند.

Cisco WebEx ® Meetings

با وجود اپلیکیشن موبایلی Cisco WebEx Meeting، ملاقات با هر کس و در هر جا و زمانی که هستید، بسیار راحت شده است. این اپلیکیشن، پیشروترین راهکار کنفرانس وب است که روشی کم‌هزینه و راحت برای پیوستن به افراد و برگزاری جلسه به صورت بلادرنگ است. تمامی مراحل برگزاری جلسه از برنامه‌ریزی، میزبانی، دعوت به جلسه، دیدن محتوای مورد نیاز و ایجاد ویدئوی رو در رو و دو سویه، از طریق این اپلیکیشن امکان‌پذیر است. تبلت‌های گلکسی قابلیت‌هایی را در اختیار کاربر قرار خواهند داد تا از طریق تلفن با شخص مورد نظر خود تماس گرفته و وی را به جلسه WebEx دعوت کند یا با شخصی از فهرست تماس‌شان جلسه بگذارد. در تبلت‌های گلکسی جدید، قابلیت‌ بیشتری نیز وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، به مدت شش ماه به صورت رایگان از امکانات اپلیکیشن WebEx Meetings Premium 8 که به صورت پیش‌فرض در این تبلت‌ها نصب شده، بهره‌مند شوند.

روان ترولوپ، نائب رئیس سیسکو و مدیر کل بخش فناوری‌های همکاری می‌گوید:

مردم چه در راه باشند و چه داخل خانه، برای اینکه بتوانند با هم ملاقات داشته باشند، باید همه دور یک میز در یک اتاق گردهم آیند. اما تبلت‌های گلکسی سامسونگ بهترین پلتفرم برای Cisco WebEx Meetings به شمار می‌روند؛ زیرا تجربه‌ای منحصر به‌فرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و افراد با ابزارهای مختلف خود می‌توانند در هر جا و هر زمان با هم جلسه برگزار کنند.

Dropbox

Dropbox با فراهم آوردن امکان ایجاد سند، عکس و ویدئو و به اشتراک‌گذاری راحت آنها در هر جایی که کاربر در آنجا قرار دارد، کار و زندگی شخصی میلیون‌ها نفر را آسان کرده است. این سرویس توسط بیش از 20 میلیون نفر و 4 میلیون کسب‌وکار مورد استفاده قرار می‌گیرد و روزانه بیش از یک میلیارد فایل در آن ذخیره می‌شود. Dropbox فضایی را به ظرفیت 50 گیگابایت برای دو سال در اختیار کاربران تبلت‌های جدید Galaxy NotePRO و TabPRO قرار می‌دهد.

کریستین مون، مدیر بخش همکاری‌های موبایلی و ابزارهای شرکت Dropbox می‌گوید:

صدها میلیون نفر در سرتاسر جهان از Dropbox برای نگهداری امن از اسنادشان استفاده می‌کنند. همکاری Dropbox با سامسونگ، دسترسی فوری کاربران به تصاویر، ویدئوها و اسنادی را فراهم می‌آورد؛ بدون اینکه دغدغه این را داشته باشند که آن اسناد کجا هستند. از اینکه با سامسونگ همکاری می کنیم و می توانیم از طریق تبلت گلکسی جدید این شرکت به افراد کمک کنیم تا کارها و زندگی شخصی شان را راحت تر انجام دهند، واقعا خوشحالیم.

EasilyDo Pro for tablet

EasilyDo تضمین می کند که شما هیچگاه چیزی را در تبلت Galaxy NotePRO از دست ندهید. این اپلیکیشن همواره به شما یادآوری می کند که تولد دوستان و خانواده تان چه زمانی است یا ترافیک را برای تان چک می کند و اگر شرایط آب و هوا بد باشد به شما هشدار می دهد، شماره تلفن های داخل تبلت تان را سازمان دهی می کند و به طور کلی دستیار ذهنی شماست. این اپلیکیشن به همراه Quad View Multi Window و قابلیت های Air View به راحتی روی یک صفحه نمایش بزرگ و روشن و S Pen به راحتی قابل کنترل است.

مایکل برنر، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران EasilyDo می گوید:

ابزارهای ارزشمند EasilyDo واقعا کارآیی کاربران را بالا می برد و برای این کار تبلت های گلکسی سامسونگ بهترین ابزار هستند و قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا بتوانند در عین واحد چندین کار را آن هم روی صفحه‌نمایش بزرگ و زیبای این تبلت ها انجام دهند.

Evernote

این اپلیکیشن که برنده جایزه نیز شده به کاربران کمک می کند که کارهای روزانه و حتی کارهای مربوط به شغل خود را با کارآیی و سرعت بالایی انجام دهند و هر زمان که نیاز به اطلاعات بیشتر دارند، فوری به آنها دسترسی پیدا کنند. در واقع این اپلیکیشن تمامی ابزارهای شما را به طور خودکار با هم سینک می کند تا به هر اطلاعاتی که به طور مثال در تبلت یا گوشی هوشمند خود دارند، دسترسی پیدا کرده و به لپ تاپ خود منتقل کنند. کاربران تبلت های Galaxy NotePRO و TabPRO به طور نامحدود می توانند اسناد خود را آپلود کرده و آن را با ابزارهای دیگر خود سینک کنند. حق اشتراک این سرویس برای کاربران این تبلت ها 12 ماه خواهد بود.

آلکس پاچیکوف، نائب رئیس Evernote می گوید:

کاربران Evernote را معمولا کسانی تشکیل می دهند که با چندین ابزار کار و زندگی می کنند و تبلت های شان نقش مهمی را برای آنها ایفا می کند. این سرویس به کاربران تبلت های گلکسی کمک می کند به راحتی مطالب یا محتوایی را که نیز دارند فراخوانی کنند و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. این یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین سرویس‌هاست که تجربه کار کردن با تبلت را واقعا لذت بخش می کند.

Hancom Office

Hancom Office برای اندروید و برای کاربران PC هم مبتدی و هم حرفه ای طراحی شده است. این اپلیکیشن یک برنامه ایده آل آفیس، هم برای محیط های آموزشی و هم کاری است. با استفاده از این اپلیکیشن برای اندروید که سازگاری بسیاری با فرمت های دیگر اسناد دارد و از تمامی فرمت ها پشتیبانی می‌کند، کاربران تبلت های جدید گلکسی می توانند یک محیط کاری هوشمند را تجربه کنند.

هونگ گو لی، مدیر اجرایی Hancom می گوید:

این اپلیکیشن فرصت های استثنایی برای پشتیبانی از ابزارهای قابل حمل مثل تبلت های Galaxy NotePRO و TabPRO در اختیار کاربران قرار می دهد تا با مجهز شدن به فناوری آفیس حرفه ای، کارهای خود را به راحتی انجام دهند. در واقع این اپلیکیشن یک پلتفورم قدرتمند برای افزایش کارآیی کاربران است و توانسته این شرکت را به یک شرکت جهانی تبدیل کند.

LinkedIn

LinkedIn بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای است که 259 میلیون عضو از 200 کشور و منطقه جهان دارد. کاربران موبایل بیشترین جمعیت اعضای این سایت را تشکیل می دهند. در این سایت، افراد به غیر از آشنایی با افراد دیگر می توانند با بینش های صنایع دیگر آشنا شوند و کارهای حرفه ای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران تبلت های Galaxy NotePRO و TabPRO می توانند به صورت رایگان سه ماه به این سایت دسترسی داشته باشند.

جاش گراف، مدیر راهکارهای بازاریابی LinkedIn می گوید:

اعضای این شبکه اجتماعی را افراد حرفه‌ای تشکیل می دهند که بیشتر آنها از طریق موبایل به آن وار می شوند و نیاز دارند که با دوستان خود در این سایت در ارتباط باشند و بینش های صنعتی را کشف کنند و تجربیات خود را با هر کسی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. تبلت‌های گلکسی سامسونگ این تجربه را برای کاربران این سایت لذت بخش‌تر و کاربردی‌تر کرده اند. زیرا فناوری های جهانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانند به محتوا دسترسی پیدا کنند و با توجه به آنها موفق‌تر عمل کنند.

LIVESPORT.TV

LIVESPORT در واقع مهد استریم‌های حرفه‌ای و زنده ورزشی در پلتفورم‌های دیجیتالی است. این شبکه یک شبکه آنلاین فوق العاده ورزشی است که رقابت‌های ورزشی را به صورت زنده و از سرتاسر جهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اولیور اسلیپر، مدیر اجرایی PERFORM که در واقع صاحب LIVESPORT است، می گوید:

از آنجاکه ما خانه رسمی استریمینگ زنده مسابقات در پلتفورم‌های دیجیتالی هستیم، همواره تلاش کرده‌ایم که برای مخاطبان‌مان بهترین و لذت بخش‌ترین تجربه‌ها را رقم بزنیم. تبلت های گلکسی سامسونگ این تجربه را تمام عیار خواهند کرد و صفحه‌نمایشی را در اختیار آنها قرار خواهند داد که در عین وسعتی که دارد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و واقعا تماشای مسابقات را لذت بخش‌تر خواهد کرد و کاربران واقعا حس زنده بودن مسابقات را به خوبی درک خواهند کرد.

NY Times

کاربران Galaxy NotePRO و TabPRO می‌توانند همیشه به‌روزترین و داغ‌ترین اخبار مربوط به نیویورک تایمز را که یکی از خبرگزاری‌های مهم و شناخته شده جهانی است، بخوانند؛ آن هم در صفحه‌نمایشی که کیفیت بسیار بالایی دارد. این اپلیکیشن در ابتدا 7 روز به صورت امتحانی و بعد 12 هفته به صورت رایگان در اختیار کاربران این تبلت‌ها قرار خواهد گرفت.

Oxford Advanced Learner's A-Z

بیش از 35 میلیون نفر از واژه‌نامه پیشرفته آکسفورد استفاده می‌کردند و هم اکنون این واژه‌نامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران می‌توانند نسخه رایگان و البته غیر صوتی آن را دانلود کنند و خیلی سریع و راحت به بیش از 180 هزار کلمه، عبارت و اصطلاح انگلیسی دسترسی پیدا کنند.

پل رایلی، مدیر شبکه و شرکای خبری Oxford Uneversity می‌گوید:

باعث افتخار ماست که سامسونگ واژه‌نامه ما را در اختیار کاربران تبلت‌های جدید گلکسی قرار داده است. اپلیکیشن Oxford Advanced Learner's A-Z به شما کمک می‌کند تا معنای واقعی کلمات را درک کنید و متوجه شوید که این کلمات چگونه در جمله به کار می‌روند. این اپلیکیشن از قابلیت‌های چند دیدی سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید واژه‌نامه را در کنار برنامه‌های دیگر باز نگه داشته و از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن بهترین و ایده آل‌ترین ابزار به عنوان یک مرجع است.

Remote PC

کاربران Galaxy NotePRO و TabPRO می‌توانند به طور یکپارچه به کامپیوتر خانگی یا محل کار خود از طریق وای-فای یا 3G یا LTE دسترسی پیدا کرده و آن را کنترل کنند. حتی می‌توانند فایل‌های داخل کامپیوتر خانگی یا محل کار خود را از راه دور ویرایش و یا ذخیره کنند. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن حتی می‌توانند ماوس و یا کیبورد، مالتی‌مدیا یا سیستم برق خود را کنترل کنند.

هیونگسو سئو، مدیر اجرایی RSUPPORT می‌گوید:

واقعا کار عاقلانه ای بود که با سامسونگ همکاری کردیم و اپلیکیشن خود را در اختیار کاربران Galaxy NotePRO و TabPRO قرار دادیم. اپلیکیشن کنترل از راه دور ما یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی برای این کاربران خواهد بود. زیرا آنها را به وسیله گوشی یا تبلت‌شان به صورت یکپارچه با هاب PC شان در خانه یا محل کار وصل می کند.

Sketchbook Pro

Autodesk SketchBook مخصوص گلکسی، یک اپلیکیشن محبوب برای نقاشی و کشیدن طرح است که به کاربران امکان می دهد خیلی راحت و زود شاهکارهای طراحی خلق کنند. کاربران Galaxy NotePRO و TabPRO می توانند از S Pen و SketchBook که برای گلکسی طراحی شده، استفاده کرده و ابزار خود را به یک ابزار ایده آل برای خلق آثار خلاقانه تبدیل کنند.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات