پاناسونیک از تبلت هفت اینچی Toughpad FZ-M1 پرده برداشت

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تبلتتان زیاد از دستانتان رها می‌شود و به دنبال تبلتی مقاوم و ضد ضربه می‌گردید، پس تبلت‌های پاناسونیک که در نمایشگاه CES امسال در معرض نمایش قرار گرفته‌اند، همان چیزی است که به دنبال آن هستید. برای آشنایی با جدیدترین عضو تبلت‌های مقاوم پاناسونیک با ما همراه شوید.
تبلیغات

 تبلت جدید پاناسونیک، همانطور که پیش از این گفته شد، جزو تبلت‌هایی با مقاومت بالاست که ساخت آن با مواد مقاومی صورت گرفته تا استفاده از آن در شرایط سخت  ممکن باشد. این تبلت 7 اینچی که FZ-M1 نام گرفته است، در اطراف پورت‌های خود لایه‌ای پلاستیکی برای محافظت قرار داده است و همچنین در برابر آب، ضربه، شوک و افتادن مقاوم است. 

بر اساس گفته‌های پاناسونیک، این تبلت نازک‌ترین تبلت در رده تبلت‌های مقاوم  است. در بخش‌های داخلی این تبلت نیز، پردازشگر اینتل Core i5 vPro برای پردازش سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 8 تدارک دیده  شده است. در بخش صفحه نمایش نیز صفحه لمسی  این تبلت می‌تواند لمس انگشتان شما حتی از روی دستکش را نیز تشخیص دهد. همچنین محتویات صفحه نمایش نیز در زیر نور آفتاب به خوبی دیده می‌شود. 

در بخش ارتباطی، تبلت جدید پاناسونیک تمامی سخت‌افزارهای ارتباطی مورد نیاز از جمله بلوتوث، وای‌فای، GPS, NFC و  UHF RFID را به همراه پورت‌های LAN و USB را داراست. 

این خبر در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، به روزرسانی خواهد شد...

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات