تصاویر چهار نمونه از تبلت‌های جدید سامسونگ فاش شد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
سال جاری میلادی را می‌توان یکی از پربارترین سال‌ها برای دنیای فناوری خواند. چراکه علاوه بر حضور نسل جدید پرچمداران تولیدکنندگان قدر تلفن‌های‌هوشمند، شاهد معرفی طیف جدیدی از تبلت‌های توسط سامسونگ و اپل خواهیم بود. همانطور که می‌دانید سامسونگ در نظر دارد تا در سال جاری میلادی چند نمونه‌ی مختلف از تبلت‌های خود را برای بازار‌های مختلفی به بازار عرضه کند. دراین بین نمونه‌های 12 اینچی این تبلت‌ها برای اولین بار به بازار عرضه خواهد شد. اخیرا اخبار متعددی در مورد ویژگی‌های این تبلت‌ها منتشر شده است که می‌توان حضور در بلوتوث SIG و نمایان شدن تصاویر این تبلت‌ها را در بیلبوردهای تبلیغاتی سامسونگ در CES از این جمله نام برد.
تبلیغات

امروز EVLeaks تصاویری را منتشر شده است که منتسب به گلکسی‌تب‌پرو 8.4، 10.1، 12.2 و همچنین تصویری از گلکسی‌نوت‌پرو 12.2 اینچی است. سامسونگ با جدیت تمام درصدد کسب سهم بیشتری از بازار تبلت‌ها است. EVLeaks‌ در توییت خود مشخصات گلکسی‌نوت‌پرو را چنین بیان کرده است: صفحه‌‌نمایش 12.2 اینچی با رزولوشن 2560‌ در 1600 و پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز. لازم به ذکر است که برای نسخه‌های 3G و WiFi، چیپ اگزینوس در نظر گرفته شده؛ در حالی که نسخه‌ی LTE‌، از چیپ اسنپ‌دراگون بهره برده است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی اشاره کرد. باتری 9,500 میلی‌آمپری نیز در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو، مکمل این تبلت غول‌پیکر است.

گلکسی‌تب‌پرو 12.2 اینچی نیز با مشخصات مشابه گلکسی‌نوت‌پرو عرضه خواهد شد. نکته‌ی جالب، برابری مشخصات در گلکسی‌تب‌پرو 10.1 اینچ با نمونه‌های ذکر شده است و تنها تفاوت این نسخه، باتری 8,220‌ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی استفاده شده در آن است. این تبلت نیز در دو نسخه‌ی 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

TabPro10

نسخه‌ی 8.4 اینچی نیز مشخصاتی مشابه نمونه‌ی 10.1 اینچی دارد و فقط باتری در نظر گرفته شده برای آن دارای ظرفیت 4,800 میلی‌آمپر ساعت است.

TabPro8

همه‌ی نمونه‌های فوق به‌همراه اندروید 4.4 عرضه خواهند شد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات