تبلت Think Pad 8 لنوو: صفحه نمایش 8 اینچی، پردازشگر اینتل، ویندوز 8.1 نسخه X86

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
لنوو تبلت جدید خود با سیستم‌عامل ویندوز 8 (نسخه کامل یا دسکتاپ، نه نسخه RT) و صفحه‌نمایش 8 اینچی معرفی کرد. تبلتی که قرار است با مشخصات قابل قبول از جمله پردازشگرهای 22 نانومتری تازه اینتل و عمر باطری هشت ساعته، تا اواخر ماه ژانویه امسال به بازار عرضه شود. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این تبلت با ما همراه باشید.
تبلیغات

 تبلت جدید لنوو با نام Think Pad 8 شناخته می‌شود و در درون خود آخرین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت، ویندوز 8.1 را جای داده است. در قلب این تبلت پردازشگرهای 22 نانومتری تازه اینتل، یعنی Bay Trail وجود دارد. ترکیب جدیدترین معماری پردازشگرهای اتم اینتل و عمر باطری قابل قبول 8 ساعته، یکی از ویژگی‌های تبلت جدید لنوو محسوب می‌گردد. همچنین در زمینه سخت‌افزاری، دست شما باز است تا مدل دلخواه و با قیمت‌های متغیر را انتخاب نمایید.

مدلی که لنوو آن را معرفی نموده، قوی‌ترین مدل در بین محصولات این سری محسوب می‌شود که از پردازشگر  چهار هسته‌ای Z3770 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برد. البته اینتل معمولا بیشترین فرکانس هسته را اعلام نمی‌کند؛ به همین خاطر این پردازشگر با فرکانس میانگین  1.46 گیگاهرتز توسط اینتل معرفی شده بود. اما لنوو ترجیح داده تا مثل دیگر سازنده‌های چیپ، فرکانس ماکزیمم را اعلام کند. همچنین در قلب تراشه‌های Bay Trail گرافیک‌های اختصاصی خود شرکت اینتل قرار دارد که از آخرین رابط‌های برنامه‌نویسی گرافیکی یعنی DX11 و OpenGL 3.2 پشتیبانی می‌نماید. Think Pad 8 همچنین از حافظه RAM از نوع LPDDR3 با گنجایش 2 گیگابایت استفاده می‌کند.

تمامی مدل‌های این تبلت در دو مدل Wi-fi و 3G‌ یا 4G عرضه می‌شوند. ضخامت تمامی مدل‌ها 8.8 میلی‌متر و  وزن‌ بدنه آلومینیومی آن‌ها نیز با اندکی تغییر در مدل‌های مختلف در حدود  0.95  پوند است. 

صفحه‌نمایش Think Pad 8 رزولوشنی معادل 1920 در 1200 دارد و در جلوی آن‌ها نیز هیچ دکمه‌ای به غیر از دکمه منو ویندوز 8 دیده نمی‌شود. در بخش دوربین، تبلت لنوو دارای دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش در عقب و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو به همراه قابلیت فیلمبرداری 1080 می‌باشد. شما همچنین می‌توانید تمامی فایل‌ها و تصاویرتان را در حافظه 128 گیگابایتی تعبیه شده در این تبلت ذخیره نمایید. 

تبلت جدید لنوو از نیمه بهمن ماه، در فروشگاه‌ها با قیمت پایه 399 دلار عرضه خواهد شد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات