گلکسی‌تب‌پرو 12.2 اینچ و گلکسی‌نوت‌پرو 12.2 به‌همراه نمونه‌هایی دیگری از تبلت‌های سامسونگ، گواهی بلوتوث دریافت کردند

یک‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در سال جاری میلادی سیطره‌‌ی خود بر بازار تبلت‌ها را با ارائه‌ی مدل‌های جدید افزایش خواهد داد. براساس اخبار و شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، تبلت‌های سامسونگ برای اولین بار با اضافه شدن پسوند Pro به بازار عرضه خواهند شد که شامل طیف وسیعی از تبلت‌های در اندازه‌های متنوعی همچون 12 اینچ است.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، شایعاتی در مورد انواع تبلت‌هایی که سامسونگ در نظر دارد به بازار عرضه کند، وجود دارد. حضور تبلت‌های سامسونگ در Bluetooth SIG برای دریافت گواهی بلوتوث و همچنین انتشار اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و بنچمارک گلکسی‌نوت‌پرو، برخی از این شایعات را تأیید می‌کند.

SammyToday با کنکاش در اطلاعات موجود در پایگاه داده‌ی Bluetooth SIG به نتایج جالب توجهی دست یافته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

  • گلکسی‌نوت‌پرو 12.2 اینچی: SM-P905 بین‌المللی/اروپایی (LTE)، SM-P901 مدل اروپا (GSM)، SM-P905V مدل آمریکای شمالی (LTE)، SM-P905 مدل آمریکای جنوبی (LTE)، SM-P900 مدل اروپا (WiFi).
  • گلکسی‌تب‌پرو 12.2 اینچی: Sm-T905 مدل اروپا (LTE)، SM-T900 مدل اروپا (WiFi)
  • گلکسی‌تب‌پرو 10.1 اینچی: SM-T520
  • گلکسی‌تب‌پرو 8.4 اینچ: SM-T320
  • گلکسی‌تب 3 لایت: SM-T111

نکته‌ی جالب توجه در مورد اطلاعات فاش شده وجود دونسخه‌ی 12.2 اینچی شامل «گلکسی‌نوت‌پرو» و«گلکسی‌تب‌پرو» است که احتمالا سامسونگ آن‌ها را برای بازارهای خاصی در نظر گرفته است. مطمئنا در ساعات آینده شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در نمایشگاه CES 2014 از تبلت‌های سامسونگ خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات