سونی قاب مخصوص لنز-دوربین QX را برای اکسپریا Z اولترا عرضه خواهد کرد

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی با ارائه‌ی لنز-دوربین‌های QX خود گام جدیدی را در صنعت عکاسی با استفاده از ابزار‌های قابل حمل، خصوصا تلفن‌های هوشمند برداشت و امکان جدیدی را برای شیفتگان عکاسی ایجاد کرد تا از قدرت عکاسی با این لنزها در تلفن‌های هوشمند خود لذت ببرند.
تبلیغات

لنز-دوربین‌های QX10 و QX100 سونی قادر به استفاده در تمامی تلفن‌های‌هوشمند موجود در بازار هستند، اما این کمپانی با ارائه‌ی یک قاب برای تلفن‌های هوشمند پرچمدار خود، یعنی اکسپریا Z و Z1 امکان استفاده‌ی بهتر را همراه با ظاهری زیباتر برای ترکیب محصولات خود به ارمغان آورد. اما هم‌اکنون اخباری مبنی بر ارائه‌ی چنین قابی برای فبلت سونی، یعنی اکسپریا Z اولترا نیز به گوش می‌رسد. دارندگان فبلت سونی می‌توانند با انتخاب یکی از رنگ‌های سفید و مشکی برای قاب خود که قیمتی برابر با 30 دلار دارد، لنز-دوربین‌های خود را براحتی استفاده کنند.

لنز-دوربین‌های سونی قدرت یک دوربین با سنسور 18.2 و 20.2 مگاپیکسلی را برای تلفن‌هوشمند شما به ارمغان می‌آورد. سنسور مورد استفاده در این لنز-دوربین‌ها در محصول دیگر سونی، سایبرشات RX100 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. قاب جدید ماه آتی میلادی در هنگ‌کنگ به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات