سامسونگ دو تبلت Galaxy Tab Pro را به‌همراه Galaxy Note Pro 12.2 در سه‌ماهه‌ی اول سال 2014 به بازار عرضه خواهد کرد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که دیروز خبری در مورد جعبه‌ی شیشه‌ای مرموزی که در کنفرانس سامسونگ وجود داشت، پرداختیم، امروز نیز اخباری موثق در این مورد در اینترنت منتشر شده است. گویا تمامی شایعات در مورد تلاش‌های سامسونگ برای عرضه‌ی 4 تبلت مختلف در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال آتی میلادی صحت دارند.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اخباری در مورد طراحی و تولید یک تبلت 12 اینچی توسط سامسونگ بودیم که خبر از عرضه‌ی آن در سال 2014 میلادی می‌داد. اما امروز گزارشی در Sammobile منتشر شده است که از طریق اطلاعات کسب شده توسط منابع این وب‌سایت در سامسونگ حاصل شده است. براساس این گزارش سامسونگ علاوه بر گلکسی نوت 12.2 اینچی سه تبلت دیگر را نیز در سه ماهه‌ی اول سال 2014 به بازار عرضه خواهد کرد.

GalaxyNoteBox

گلکسی نوت‌پرو 12.2 اینچی که کد مدل آن SM-P900/P905 است به‌همراه حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. سایر مشخصات فنی منتسب به این تبلت غول‌پیکر در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، اما بر اساس شایعات این تبلت از رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، 3گیگابایت حافظه‌‌ی رم، باتری 9,500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. تبلت جدید سامسونگ به‌همراه اندروید 4.4 به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین سامسونگ نسخه‌ی ‌پرو تبلت‌های گلکسی‌تب 8 اینچ و 10 اینچ را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. گلکسی‌تب‌پرو 8.4 (SM-T320/T325) و گلکسی‌تب‌پرو 10.1 (SM-T520/T525) با استفاده از سخت‌افزار قوی‌تری در مقایسه با گلکسی‌تب‌های دیگر به بازار عرضه خواهد شد. هر دو نسخه‌ی پرو از تبلت‌های جدید به حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی تجهیز می‌شوند.

گلکسی‌نوت پرو 12.2 به‌همراه سایر تبلت‌های نسخه‌های ‌پرو در دو نسخه‌ی WiFi‌ و 4G LTE در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر موارد ذکر شده، سامسونگ نسخه‌ی جدیدی از گلکسی‌تب را با عنوان گلکسی تب لایت 3 به بازار عرضه خواهد کرد که جزو تبلت‌های ارزان‌قیمت سامسونگ به‌شمار می‌روند. سامسونگ در نظر دارد تا این تبلت را با قیمت 140 دلار به بازار عرضه کند. گلکسی‌تب‌لایت در دو نسخه‌ی WiFi و 3G ارائه می‌شود. از مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی، صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1024 در 600 اشاره کرد که همراه با اندروید 4.2 آبنبات‌پاستیلی راه بازار را در پیش خواهد گرفت. این تبلت در دو رنگ کرم و سفید تولید می‌گردد.

گلکسی‌تب‌لایت اولین تبلت سامسونگ در سال 2014 میلادی است که در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. این تبلت در هفته‌ی دوم ماه ژانویه یا ابتدای بهمن ماه آماده عرضه می‌شود. گلکسی‌‌تب‌های ‌پرو نیز با کمی تاخیر در میانه‌های فوریه یا اواخر بهمن‌ماه به بازار عرضه خواهد شد. اما تبلت غول‌پیکر سامسونگ در نمایشگاه موبایل بارسلونا در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات