سامسونگ در سه‌ماهه اول 2014 چهار تبلت جدید را معرفی خواهد کرد

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ هرگز نتوانسته فروغی که در دنیای تلفن‌های هوشمند داشته را در دنیای تبلت‌ها تکرار کند. گلکسی تب‌ها و گلکسی نوت 10.1 سامسونگ هرگز نتوانستند با آیپد اپل و حتی برخی از محصولات سایر تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی به طور شایسته‌ای به رقابت بپردازند. اما گویا غول کره‌ای دندان خود را برای این بازار نیز تیز کرده و در سال آینده میلادی برنامه‌های ویژه‌ای دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ مدت‌ها است که قصد دارد هر طور شده در بازار تبلت‌ها فروغ بیشتری داشته باشد. بر طبق شنیده‌ها و شایعات، به نظر می‌رسد که سال آینده این کمپانی کره‌ای برنامه‌های بزرگی برای این هدف خود دارد و قصد دارد در سه‌ماهه ابتدایی سال 4 تبلت جدید را روانه بازار کند. یکی از این 4 تبلت Galaxy tab 3 Lite یا SM-T111 نام دارد که لقب ارزان‌ترین تبلت سامسونگ را با قیمت تنها 100 یورو یدک خواهد کشید، اما هنوز اطلاعات کافی از سه تبلت دیگر سامسونگ در دست نیست.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این امکان وجود دارد که یکی از این چهار تبلت، گلکسی نوت 12.2 اینچی سامسونگ باشد که مدت‌ها است شایعه آن بر سر زبان ها افتاده است. در صورت صحت این موضوع این احتمال وجود دارد که سامسونگ بازار جدیدی را در دنیای تبلت‌ها بگشاید که چه بسا در آینده جایگزین لپ‌تاپ‌ها شود. همچنین گفته می‌شود که یک تبلت با نمایشگر AMOLED نیز ارائه خواهد شد. شایعات دیگر از ارائه یک تبلت 13.3 اینچی با قابلیت بوت دوگانه ویندوز و اندروید حکایت دارند.

در نهایت فقط باید چند ماه دیگر منتظر باشیم و ببینیم که کدام‌یک از این گمانه‌زنی‌ها به حقیقت خواهند پیوست.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند در بازار تبلت‌ها نیز، همچون بازار تلفن‌های هوشمند به یکه‌تاز میدان رقابت تبدیل شود؟ آیا از پس رقبایی چون اپل، ایسوس، سونی و اخیرا هم ال‌جی بر خواهد آمد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات