تمسخر آیپدایر در تبلیغات جدید کیندل‌فایر HDX آمازون

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
آیپدایر اخیرا در انواع تبلیغات ویدئویی تولید شده توسط نوکیا و مایکروسافت مورد هدف قرار گرفته است، اخیرا نیز آمازون به جمع این افراد پیوسته است و تبلت 9.7 اینچی آیپد‌ایر را در مقابل کیندل‌فایر HDX قرار داده و همچون نوکیا و مایکروسافت قابلیت‌های تبلت اپل را به استهزا گرفته است.
تبلیغات

بدون در نظر گرفتن قیمت‌های محصولات الکترونیک به مناسبت جمه‌ی سیاه، بازهم کیندل‌فایر HDX نسبت به رقیب اپلی خود دست بالا را دارد و قیمت آن به مراتب ارزان‌تر است.

قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که آمازون سعی دارد در کلیپ 30 ثانیه‌ای تبلیغات خود به آن اشاره کند، همچنین از دیگر قابلیت‌ها یا به‌بیان بهتر برتری‌های کیندل‌فایر HDX، برخورداری صفحه‌ی نمایش آن از یک میلیون پیکسل بیشتر نسبت به صفحه‌ی نمایش رتینای آیپدایر اپل است. یکی دیگر از مواردی که در این کلیپ عنوان شده است، وزن سبک‌تر تبلت 8.9 اینچی آمازون نسبت به آیپدایر 9.7 اینچی است که 20 درصد سبک‌تر از تبلت اپل است. این اختلاف وزن باید علتی داشته باشد که می‌توان اختلاف سایز یا کیفیت ساخت را علت آن عنوان کرد.

به استهزا گرفتن و بیان ضعف‌های موجود در تبلت اپل چیزی است که نوکیا و مایکروسافت نیز در تبلیغات خود سعی در بزرگ جلوه دادن و مسخره کردن اپل داشتند، اما گویا آمازون نگرش ضد اپلی خود را وارد فاز جدید کرده است، چراکه در این کلیپ ویژگی‌های اپل توسط صدایی نزدیک به لهجه‌ی بریتانیایی جانی‌آیوی بیان می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات