تماشا کنید: نوکیا در تیزر تبلیغاتی لومیا 2520، آیپد اپل را نشانه رفت‎

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
تبلت 2520 نوکیا یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار است، اما شاید حمله به اپل و به استهزا گرفتن محصولات اپل، مخصوصا تبلت موفق آن، اقدام جالب‌توجهی در مورد انتقال پیام تبلیغاتی نوکیا نباشد. هرچند مایکروسافت نیز در تبلیغات خود برای سرفیس، این کار را انجام می‌دهد.
تبلیغات

آگهی جدید نوکیا که امروز در یوتیوب پخش شده در واقع که یک تیزر تبلیغاتی یک دقیقه و هفده ثانیه‌ای است. در این تیزر نوکیا نشان می‌دهد که آیپد اپل در تمام زمینه‌ها کاربر را مایوس می‌کند!‎ نکته‌ی جالب در این مورد، عدم توانایی تبلت در برآورده کردن نیاز‌های کاری کاربر است که وی را مجبور به استفاده از لپ‌تاپ خود می‌کند. بار دیگر، تبلت شبیه به آیپد، با اتمام باتری کاربر مورد نظر را مایوس‌تر از پیش می‌نماید، اما وی به‌دلیل شرمساری از تبلت ضعیف خود در برابر دوستان، لپ‌تاپ خود را از کیف خارج نمی‌کند. در انتهای این آگهی نیز، کاربر آیپد، لومیا 2520 را در دست دوست خود می‌بیند که از قابلیت‌هایی همچون نسخه‌ی رایگان آفیس و همچنین صفحه‌کلید فیزیکی برخوردار است، از‌این‌رو وی تبلت ایده‌ال خود را پیدا می‌کند.

مساله‌ی اول در مورد این آگهی ویدئویی عرضه‌ی جداگانه‌ی صفحه‌کلید برای لومیا 2520 است که این امر برای آیپد‌های اپل نیز صادق است، یعنی برای هر دو تبلت می‌توان کیبردی جداگانه تهیه کرد. نکته‌ی دوم در مورد عمر باتری تبلت‌های اپل است، چراکه تبلت‌های اپل همیشه به‌عنوان نمادی برای عمر باتری بالا شناخته شده‌اند، در نتیجه نمی‌توان آن را به‌عنوان یک ضعف برای آیپد به‌شمار آورد. از سوی دیگر آزمایش‌های انجام شده برای سنجش عمر باتری لومیا 2520 نیز گویای این مطلب است.

شاید ردموندی‌ها هیچ‌گاه از یک آیپد استفاده نکرده‌اند تا نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنند. مطمئنا ساخت آگهی‌هایی که بیشتر منطبق بر حقایق موجود باشند، تاثیر بیشتری روی مخاطبان خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات