تصویری از نمونه‌ی اولیه آیپدمینی 3 با حس‌گر اثر انگشت فاش شد

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند هفته از عرضه‌ی نسل جدید آیپدمینی توسط اپل می‌گذرد که شایعاتی در مورد آیپدمینی 3 شروع به انتشار کرده است. تصویری که امروز منتشر شده، منتسب به آیپدمینی 3 است که از حس‌گر اثر انگشت نیز بهره‌مند شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا صحت این خبر را بررسی کنیم.
تبلیغات

قبل از عرضه‌ی آیپدمینی 2 توسط اپل، شایعات بسیاری در مورد آن مطرح شده بود. کارشناسان، افشا کنندگان گجت‌ها و علاقمندان، ویژگی‌های مختلفی را برای آیپد مینی جدید با صفحه‌ی نمایش رتینا در نظر گرفته و در مورد آن بحث و گفتگو می‌کردند. هرچند شایعات مختلفی در مورد عرضه‌ی آیپد‌مینی 2 با حس‌گر اثر انگشت مطرح شد، اما مینی‌تبلت اپل، تنها با صفحه‌ی نمایش رتینا عرضه شد. این اتفاق در مورد آیپدمینی 2 رخ نداد و در صورتی که شایعات اخیر به حقیقت بپیوندد، شاهد حضور حس‌گر اثر انگشت در آیپدمینی 3 خواهیم بود.

ایده‌ی استفاده از نام آیپدمینی 3 از تصویری الهام گرفته شده که در اینترنت منتشر گشته است. محل ثبت این تصویر مشخص نیست، شاید این تصویر یکی از نمونه‌های اولیه باشد که توسط یکی از تولیدکنندگان آسیایی اپل ثبت شده است. براساس اخبار منتشر شده در هفته‌های اخیر، اپل در حال آزمایش نمونه‌هایی از تبلت است که شامل نمونه‌ی 12.9 اینچی نیز می‌شود. شاید استفاده از نام آیپدمینی 3 برای این نمونه کمی زود باشد، در حالی که هنوز یک سال از زمان عرضه‌ی نسل جدید آن نگذشته است.

هرچند نمی‌توان به‌درستی در مورد تصویر منتشر شده اظهار نظر کرد، اما نشر شایعاتی در مورد آیپدمینی 3 بسیار جالب توجه است. انتظار می‌رود تا اپل تحولی را در برنامه‌ی ارائه‌ی محصولات خود را در سال 2014 ایجاد کند که در صورت وقوع چنین مساله‌ای، باید شاهد ظهور آیپدمینی با حس‌گر اثر انگشت در آینده نزدیک باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات