گلکسی نوت 12.2 در FCC رویت شد؛ آیا شاهد معرفی تبلت بزرگ سامسونگ تا پایان سال خواهیم بود؟

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
شاید شنیدن اخباری در مورد ساخت تبلتی 12 اینچی توسط سامسونگ چندان جدید نباشد، چراکه در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در این مورد منتشر گردید. همچنین برخی مشخصات سخت‌افزاری این تبلت نیز فاش شد. اما اطلاعاتی در مورد اینکه این تبلت در چه مرحله‌ای از پروسه‌ی طراحی و تولید قرار دارد، وجود نداشت تا اینکه امروز اخباری مبنی حضور این تبلت بزرگ در کمیسیون ارتباطات فدرال مخابره شد. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به آخرین اخبار موجود در مورد گلکسی نوت 12 داشته باشیم.
تبلیغات

بنابر اخبار واصله تبلت 12 اینچی سامسونگ در اختیار FCC قرار گرفته است و این کمیسیون محصول جدید سامسونگ را تبلت قابل حمل 3G خوانده که از شبکه‌هایی با فرکانس 850/1900MHz پشتیبانی می‌کند. این محصول با کد SM-P901 شناسایی شده است.

GalaxyNote12.2int1

براساس شایعات، تبلت 12.2 اینچی سامسونگ شامل یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2560در 1600 پیکسل است که در کنار چیپ چهارهسته‌ای Snapdragon 800 و حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی، آن را تبدیل به یکی از محصولات برجسته بازار خواهد کرد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی این تبلت 32 گیگابایت تخمین زده شده است. همچنین براساس گمانه‌های موجود این تبلت به همراه اندروید 4.3 آبنبات‌پاستیلی عرضه خواهد شد.

GalaxyNote12.2int2

با توجه به اینکه این تبلت راه به سوی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) باز کرده است، در نتیجه باید شاهد معرفی آن در آینده‌ای نزدیک باشیم. احتمالا علاقمندان بتوانند این تبلت غول‌پیکر را در تعطیلات سال نوی میلادی خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات