نکسوس 8؟! انتشار تصاویری از یک تبلت مرموز در وب‌سایت رسمی اندروید‎

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا گوگل پس از عرضه‌ی نکسوس 5، در پی معرفی و عرضه‌ی نکسوس ۸ به روش قبل است.
تبلیغات

با عرضه‌ی رسمی نکسوس 5، وب‌سایت مربوط Android.com‌ نیز با اعمال تغییراتی پذیرای این مدل جدید شده است، اما گویا گوگل در این وب‌سایت نشانه‌هایی را از محصول بعدی خود قرار داده است. احتمالا پس از عرضه‌ی نکسوس 5، گوگل در پی معرفی و عرضه‌ی نکسوس ۸ به روش قبل است.

اگر شما نیز به این وب‌سایت مراجعه کنید و به بخش Apps & Entertaiment بروید، در انتهای صفحه تصویری را مشاهده می‌کنید که در آن یک خانم تبلتی را در دست دارد که هیچ‌گاه دیده نشده است.

براساس اطلاعاتی که از این تصویر می‌توان استنباط کرد، گویا تبلت مورد نظر از صفحه ی نمایش 8 اینچی بهره می‌برد، از روی آیکون‌های نوار وظیفه می‌توان به این نتیجه رسید که سیستم‌عامل آن اندروید کیت‌کت است و کلیدهای هدایت کننده‌ی سیستم‌عامل در صفحه‌ی نمایش قرار دارند. برخلاف نکسوس 7، تبلت موجود در این تصویر دارای حاشیه‌ی تصویر بسیار کمی است. یک سال از زمان عرضه ی نکسوس 10 گوگل می‌گذرد و بسیاری از کارشناسان انتظار عرضه نسل جدید نکسوس 10 را دارند.

nexus-8-mid

از آن‌جایی که این وب‌سایت یکی از صفحات رسمی اندروید و در واقع گوگل است، در نتیجه گوگل هیچ‌گاه از ابزار‌های اصطلاحا تولید نشده و مفهومی در آن استفاده نمی‌کند، چراکه در تصویر بالای همان صفحه نیز شخص دیگری، یک تبلت گوگل نکسوس 7 را در دست گرفته است. قبل‌تر نیز شاهد این قضیه بوده‌ایم گوگل ابزار‌های در دست تولید خود را در موارد تبلیغاتی همچون ویدیو یا تصاویر مختلف، فاش کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به فاش شدن تصاویر نکسوس 5 در یک ویدئو که توسط خود گوگل منتشر شده بود، اشاره کرد. گویا پس از عرضه‌ی رسمی نکسوس 5، اکنون نوبت به نکسوس 8 رسیده است تا هر روز شاهد فاش شدن تصاویر و اطلاعاتی جدید از آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات