نتایج تحسین‌برانگیز گلکسی نوت 12.2 سامسونگ در بنچمارک AnTuTu

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
پس از محبوبیت بازار‌ مینی‌تبلت‌ها و فبلت‌ها، گویا اکنون نوبت به ارائه محصولاتی غول‌پیکر رسیده است. از‌ این‌رو در هفته‌های اخیر شایعاتی را در مورد گلکسی نوت 12 شاهد بودیم. اما به‌نظر می‌رسد زمان مخابره‌ی اخبار و شایعات در مورد گلکسی نوت 12 سامسونگ رو به پایان است، چرا که شواهد نشان از عرضه‌ی این تبلت غول‌پیکر در آینده‌ی نزدیک دارند.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات جدیدی که از طریق وب سایت بنچمارک AnTuTu فاش شده است، داد‌ه‌های جدیدی در مورد سخت‌افزار مورد استفاده در گلکسی نوت 12 به‌دست آمده که شامل نکات جالبی است. این تبلت ویژگی‌های جذابی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل صفحه‌ی نمایش، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، حافظه‌ی رم 3 گیگابیتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایت، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. به‌احتمال فراوان این تبلت غول‌پیکر با اندروید 4.3 آبنبات‌پاستیلی همراه خواهد شد.

note12Bench1

استفاده از چیپ Snapdragon 800 نتایج قابل توجهی را برای این تبلت در بنچمارک AnTuTu به ارمغان آورده است. این تبلت امتیاز 35,901 را در این بنچمارک کسب کرده , مضاف بر این، وضوح تصویر این تبلت نیز بسیار قابل توجه است. رزولوشن بالای صفحه ی نمایش این تبلت، کارکرد آن را در مقایسه با گلکسی نوت 10 (2014) کمی سنگین‌تر کرده است، اما حافظه‌ی رم آن بسیار خوب ظاهر شده است.

note12Bench

متاسفانه هنوز اطلاعی در مورد زمان عرضه‌ی این تبلت در دست نیست، اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا بزرگترین تبلت خود را تا انتهای سال جاری میلادی، یعنی تا هفته‌ی اول دی‌ماه به بازار عرضه کند.

نظر شما در باره تبلت‌های 12 اینچی  چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات