آیا تبلت 12 اینچی سامسونگ در قالب سری نکسوس به بازار عرضه خواهد شد؟

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از موفقیت تبلت‌های 7 اینچی در بازار فروش، این‌بار نوبت به ساخت و فروش تبلت‌های 12 اینچی رسیده است، چراکه شایعاتی در مورد ساخت تبلت‌هایی با این اندازه توسط کمپانی‌های پیش‌رو به گوش می‌رسد. سامسونگ نیز به‌عنوان یکی از کمپانی‌های مطرح تولیدکننده گجت‌ها از قافله عقب نماده است. در ادامه نگاهی به جدیدترین اطلاعات بدسته آمده در مورد تبلت 12 اینچی این کمپانی خواهیم کرد.
تبلیغات

پیش تر طی خبری، شایعات موجود مبنی بر تولید تبلتی 12 اینچی توسط سامسونگ را مورد بررسی قرار دادیم. اما اخبار جدید به موارد تازه‌ای اشاره دارند، بر این اساس، سامسونگ در نظر دارد تا تبلت 12.2 اینچی خود را با همکاری گوگل در قالب سری نکسوس به بازار عرضه کند، اما از سویی دیگر، گوگل این‌روزها تمرکز خود را روی نکسوس 7 قرار داده است.

براساس اخبار منتشر شده این تبلت توسط سامسونگ طراحی شده است و به احتمال فراوان یکی از اعضای خانواده‌ی Note سامسونگ خواهد بود و این بدین معنی است که این تبلت به‌همراه S-Pen عرضه خواهد شد. مطمئنا وجود یک قلم استایلوس، برای استفاده از یک تبلت 12 اینچی بسیار کاربردی خواهد بود. به‌دلیل اینکه این تبلت گواهی‌های مربوط به استفاده از بلوتوث را دریافت کرده است، معرفی آن در آینده‌ی نزدیک بسیار محتمل‌ است.

اما هنوز اطلاعات قابل استنادی برای اظهار نظر در مورد عرضه‌ی این تبلت به بازار وجود ندارد. حال باید صبر کرد و دید آیا تبلت 12 اینچی نیز به خانواده نکسوس گوگل اضافه خواهد شد یا این محصول یکی از اعضای سری گلکسی نوت سامسونگ است. شاید هم عضوی از هر دو باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات