تصاویر واضح از فبلت غول‌پیکر HTC One Max

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا امسال را باید سال پر فروغی برای دنیای فبلت‌ها بنامیم، چراکه همه‌ی تولیدکنندگان سخت‌افزار وارد این بازار نوپا اما رقابتی شده‌اند. HTC نیز در تلاش برای ارائه‌ی یک محصول در این رده به بازار است، با این امید که شاید این محصول کلید موفقیت این شرکت باشد. در ادامه تصاویر منتسب به این فبلت را مشاهده کنید.
تبلیغات

سامسونگ را باید موفق‌ترین تولید کننده‌ی فبلت بنامیم چرا که این کمپانی با پایه‌گذاری این کلاس، اولین محصولات را در این قالب به بازار عرضه کرد. اما امسال محصولات دیگری نیز وارد بازار شده‌ و زنگ خطر را برای سامسونگ به‌صدا در‌آورده‌اند. ال‌جی، Optimus G Pro را معرفی کرده که یک فبلت 5.5 اینچی است، سونی نیز اکسپریا Z Ultra را با صفحه‌ی نمایش 6.44 اینچی روانه ی میدان کرده است. هوآوی نیز برای عقب نماندن از قافله، رقبا را Ascend Mate 6.1 به مبارزه طلبیده است. اما انتظار می‌رود HTC فبلت خود را با اندازه‌ای در حدود 5.9 اینچ به بازار عرضه کند، البته تصاویر منتشر شده حکایت از برابری اندازه‌ی آن با اکسپریا Z Ultra و گلکسی مگا دارد.

این تصاویر توسط تولیدکنندگان لوازم جانبی تایوانی منتشر شده است. تصاویر منتشر شده در حالت خاموشی این دستگاه ثبت شده است، پس نمی‌توان به‌طور قطع در مورد آن اظهار نظر کرد، چراکه شاید این فبلت، یک محصول گمنام و تقلبی باشد. اما چیزی که می‌توان از تصاویر موجود استنباط کرد، وجود سنسور اثر انگشت در قسمت پشت دستگاه است. همچنین در قسمت پشتی، سه چراغ یا سه کلید وجود دارند که ماهیت آن‌ها مشخص نیست. به‌احتمال زیاد این چراغ‌ها نشانگر میزان باتری باقی‌مانده در دستگاه است که از مک‌بوک‌های اپل به عاریه گرفته شده است. نکته‌ی جالب توجه، نبود نشان تجاری Beats در روی دستگاه است در حالی که این شرکت اعلام کرده بود در ساخت پرچمدار بعدی HTC همراه آن خواهد بود.

این فبلت بسیار شبیه به نسخه‌ی One Mini است. می‌توان دلیل این شباهت را استفاده از پلی‌کربنات در هر دو مدل نام برد، در حالی که HTC One از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد. مطمئنا استفاده از رنگ‌های تیره همچون سیاه، جلوه‌ی زیباتری به این فبلت در مقایسه با رنگ سفید و نقره‌ای خواهد بخشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات