فروش تبلت‌های اندرویدی در سه ماهه‌ی دوم سال 2013 از آیپد پیشی گرفت

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
به گزارش ABI Research فروش تبت‌های اندرویدی برای اولین بار از آیپد پیشی گرفت. این سازمان تحقیقاتی گزارش داد، در سه ماهه‌ی دوم سال 2013 میلادی فروش تبلت‌های اندرویدی از آیپد اپل پیشی گرفته است. اما به مدد قیمت بالای آیپد نسبت به رقبای اندرویدی، درآمد حاصل بصورت مساوی بین تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی و اپل تقسیم شده است.
تبلیغات

با توجه به اینکه بازار محصولات اندرویدی در میان تولیدکنندگانی همچون ایسوس، سامسونگ، آمازون و تولیدکنندگان چینی تقسیم شده است، اما به‌نظر می‌رسد نظر مردم به‌طرف این محصولات جلب شده است.

شاید بتوان این رویداد را حاصل سیاست‌های تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی برای کاهش قیمت‌ها عنوان کرد که در بردارنده ی بازه‌ی بزرگی از تبلت‌ها در سایزهای متنوع همچون 7 اینچ شده که مورد اقبال کاربران قرار گرفته است. تبلت نکسوس 7 گوگل یکی از محصولات موفق اندرویدی در بازار بود در حالی که رقیب آن، آیپد مینی با کسب 60 درصد از کل فروش تبلت‌های اپل، نشان از علاقه‌ی کاربران به تبلت‌های کوچک دارد.

آیا اپل می‌تواند با ارائه نسل جدیدی از تبلت‌های خود در ماه آینده، مجددا سهم بازار خود را بیشتر از کل تبلت‌های اندرویدی برساند؟ طرفداران اپل بی‌صبرانه منتظر ارائه آخرین نسل از تبلت‌های اپل شامل آیپد مینی 2 و آیپد 5 هستند و شاید این دو تبلت بتوانند کاربران بیشتری را به وارد اکوسیستم اپل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات