آمازون تبلت Kindle HDX را در دو سایز 7 و 8.9 اینچ با مشخصات سخت افزاری بسیار خوب معرفی کرد

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
آمازون امروز صبح علاوه بر کاهش قیمت Kindle Fire HD از دو تبلت جدید 7 و 8.9 اینچی Kindle HDX با پردازنده Snapdragon 800 و صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالا، رونمایی کرد.
تبلیغات

HDX‌های جدید آمازون از سیستم-روی-یک-چیپ Snapdragon 800 کوالکام با چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی بهره می‌برند. صفحه نمایش هر دو تبلت دارای فناوری تشخیص نور محیط است که بصورت خودکار شدت روشنایی صفحه نمایش را برای مطالعه کتاب تنظیم می‌کند تا به این ترتیب طول عمر باتری را تا 17 ساعت برای مطالعه افزایش دهد. آمازون طول عمر باتری، در امور روزمره را نیز 11 ساعت اعلام کرده است.

Kindle Fire HDX

از دیگر مشخصات سخت افزاری HDXهای جدید آمازون می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم و گرافیک Adreno 330 اشاره کرد. رزولوشن صفحه نمایش تبلت 7 اینچی HDX برابر 1920 در 1200 پیکسل و رزولوشن نسخه 8.9 اینچی نیز 2560 در 1600 پیکسل گزارش شده است.

تبلت‌های جدید آمازون به میزان قابل ملاحظه‌ای نسبت به Fireهای قدیمی باریک‌تر شده‌اند.نسخه 8.9 اینچی HDX حدود 34 درصد سبک‌تر از Kindle Fire HD است. آمازون علاوه بر معرفی دو تبلت جدید خود از نسخه جدید سیستم عامل Fire OS 3.0 که با نام Mojito نیز شناخته می‌شود، رونمایی کرد.

Kindle Fire HDX 7

نسخه 8.9 اینچی HDX از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت به همراه یک نرم افزار ویرایش عکس بهره می‌برد که امکان تغییر روشنایی و کنتراست تصویر را به همراه رتوش تصاویر میسر می‌سازد.

نسخه جدید سیستم عامل Fire OS آمازون که بر پایه اندروید ساخته شده، قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید موزیکی که در یک فیلم در حال شنیدن هستید را بلافاصله خریداری کنید یا در مورد کارکترهای آن فیلم بیشتر بدانید. همه این کارها را سیستم عامل با شنیدن صدای فیلم یا موزیک در اختیار شما قرار می‌دهد. در نسخه جدید سیستم عامل آمازون همچنین انتقال تصاویر از تبلت به تلویزیون‌ها و نمایشگرهای دیگر بسیار آسان شده است. شما به سادگی قادر خواهید بود تا تصاویر، بازی ها یا هر محتوای دیگری را از صفحه نمایش کوچک تبلت به تلویزیون منتقل کنید.

Kindle Fire HDX 7

آمازون همچنین سرویس جدیدی را با نام Mayday معرفی کرده که در واقع سرویس پشتیبانی 7 روز هفته / 24 ساعت است که قرار است، همواره به مشتریان تبلت‌های آمازون سرویس دهی کند. این سرویس از راه دور انجام می‌شود و در قالب یک صفحه کوچک برروی تبلت ظاهر شده و به کاربران راهنمایی های لازم را ارائه می‌کند.

تبلت HDX 7 با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 229 دلار و نسخه LTE آن با قیمت 329 دلار از دو هفته دیگر به فروش خواهد رسید.

تبلت HDX 8.9 نیز با قیمت 379 دلار برای نسخه وای-فای و قیمت 479 دلار برای نسخه 4G LTE عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات