تصویر تبلت ویندوز RT نوکیا با نام Sirius به همراه اطلاعات تازه

پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد به زمان عرضه تبلت جدید نوکیا که با نام رمز Sirius شناخته می‌شود، نزدیک می‌شویم. این تبلت که از سیستم عامل ویندوز RT و پردازنده مبتنی بر معماری ARM بهره می‌برد، احتمالا به همراه فبلت 6 اینچی نوکیا معرفی خواهد شد.
تبلیغات

فبلت 6 اینچی نوکیا نیز با نام رمز Bandit و نام مدل لومیا 1520 شناخته می‌شود. شواهد نشان می‌دهند که نوکیا ماه آینده یک کنفرانس اختصاصی را برای معرفی تبلت و فبلت جدید خود برگزار خواهد کرد.

مشخصات فنی تبلت ویندوز RT نوکیا عبارتند از: صفحه نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، حافظه رم 2 گیگابایت، پردازنده Snapdragon 800، باتری با طول عمر 10 ساعت و البته سیستم عامل ویندوز RT.

دوربین پشتی این تبلت 6.7 مگاپیکسلی است و احتمالا از فناوری Pureview این شرکت بهره خواهد برد. ظاهرا نوکیا و مایکروسافت، قیمت 499 دلار را برای Sirius در نظر گرفته‌اند که برای یک تبلت ویندوز RT به نظر زیاد است.

تبلت نوکیا نیز همچون سرفیس مایکروسافت دارای یک پوشش چند کاره است که علاوه بر محافظت از تبلت، طول عمر باتری آن را نیز از طریق باتری داخلی، افزایش می‌دهد. این پوشش همچنین دارای صفحه کلید فیزیکی نیز می‌باشد.

گفته می‌شود تبلت نوکیا دارای 590 گرم وزن است و احتمالا در تاریخ 26 سپتامبر یا 4 مهرماه به همراه فبلت لومیا 1520 رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات