نگاهی دقیق‌تر به تصاویر جدید منتشر شده از آیپد و آیپد مینی اپل

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
با فاصله‌ی یک روز از برگزاری مراسم معرفی جدیدترین محصولات اپل، تصاویر جدیدی از تبلت‌های این شرکت یعنی آیپد و آیپد مینی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از شکل ظاهری جدید این دو را آشکار می‌کند. بسیاری بر این باورند که آیپدهای جدید اپل در مراسمی مجزا رونمایی خواهند شد اما احتمال آن وجود دارد که از آنها در همان مراسم فردا رونمایی شود.
تبلیغات
ipad5

 آیپدی که تصاویر آن را ملاحظه می‌کنید شبیه به همان تبلتی است که در ویدیو منتشر شده‌ی قبلی شاهد آن بودیم. اگر تبلت موجود در تصاویر را به‌عنوان نسل پنجم آیپد در نظر بگیریم که شاید اپل آن را در روز سه‌شنبه معرفی می‌کند، باید اشاره کنیم که ضخامت این تبلت به اندازه‌ی 0.6 اینچ نسبت به نسل قبلی کاهش یافته و علاوه بر آن حاشیه‌ی دور صفحه نمایش نیز باریک‌تر شده است. ظاهرا در آیپد جدید بخش پلاستیکی مربوط به آنتن حذف شده است.

ipad5

تصاویر منتشر شده‌ی بعدی مربوط به آیپد مینی می‌باشند که بسیار شبیه به نسل اول آیپد مینی بوده و شاید اصلا اینها مربوط به آیپد مینی جدید نباشند!

ipadmini

باید منتظر بود و دید که اپل روز سه‌شنبه کدامیک از محصولات خود را معرفی خواهد کرد و آیا همانند دفعات قبل طرفداران خود را شگفت زده خواهد کرد یا نه؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات