ایسر تبلت 10 اینچی Iconia A3 را معرفی کرد

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
ایسر علاوه بر لپ‌تاپ‌های جدید، کامپیوتر‌های دسکتاپ همه منظوره و تلفن‌های همراه که قرار است در نمایشگاه IFA  برلین رونمایی شوند، پای صحبت از تبلت 10 اینچی اندرویدی Iconia A3 را به میان آورده است.
تبلیغات

Iconia A3 با ضخامت 1 سانتیمتری و وزن 595 گرمی، همانند سایر تبلت‌های ایسر با روکشی نقره‌ای رنگ و پوشش سفید رنگ در پشتی طراحی شده است. همچنین دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی به همراه پورت HDMI و درگاه کارت حافظه microSD از دیگر مشخصه‌های این تازه وارد Acerهستند. این تبلت با دو ظرفیت حافظه‌ی 16 و 32 گیگابایتی و همچنین مدل‌هایWi-fi و 3G در دسترس خواهد بود.

صفحه نمایش 10.1 اینچی این تبلت از رزولوشون 1280 در 800 پیکسل بهره می‌برد و از آنجایی که نوع پنل آن IPS LCD است زاویه دید بسیار وسیعی را ارائه می‌کند. این تبلت از اسپیکر‌هایی با سیستم صوتی Dolby Digital Plus در طرفین دستگاه به همراه پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مبتنی بر معماری A7 Cortex با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، حافظه ذخیره سازی 16 یا 32 گیگابایت و نسخه‌ی 4.2 سیستم عامل اندروید بهره می‌برد.

نسخه Wi-Fi تبلت Iconia A3 در اروپا، خاورمیانه و آفریقا از اوایل اکتبر(اواسط مهر ماه) با قیمت 249 یورو (328 دلار) عرضه خواهد شد، در حالی‌که گونه‌ی 3G آن یک ماه بعد از این تاریخ یعنی ماه نوامبر و با قیمت 299 یورو (394 دلار) در دسترس مشتریان این مناطق خواهد بود.

با توجه به مشخصات فنی و قیمت متوسط Iconia A3 ، این تبلت برای کسانی که علاقمند به تبلت‌های 10 اینچی هستند اما مایل نیستند رقم قابل توجهی بابت آن پرداخت کنند، مناسب به نظر می‌رسد. اینکه این تبلت توان رقابت با بزرگان این عرصه در بازار تبلت‌های اندرویدی را خواهد داشت یا نه امر‌ی‌است که باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در نمایشگاه IFa 2013 اطلاعات بیشتری از این تبلت بدست خواهیم آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات