تبلت 8.3 اینچی ال‌جی موسوم به G Pad احتمالا مجهز به اسنپدراگون 800 خواهد بود

یک‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
چند روز پیش در زومیت پیرامون تبلت جدید ال‌جی که مجهز به صفحه نمایش رتینا است نوشتیم.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا تبلت جدید خود را در نمایشگاه IFA 2013 که در برلین برگزار می‌شود، معرفی نماید. منابع خبری نزدیک به ال‌جی گفته‌اند که این تبلت جدید، مجهز به پردازنده قوی اسنپدراگون 800 ساخت کمپانی کوالکام خواهد بود.

G Pad، نام جدیدترین تبلت ال‌ جی است که قرار است ماه آینده به طور رسمی معرفی شود. این تبلت 8.3 اینچی، مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالا و  قابلیت پشتیبانی از تمام اچ‌دی ساخت LG Display، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 330، پشتیبانی از فناوری LTE و دو گیگابایت حافظه رم می‌باشد.

روزنامه Korea Herald از قول منابع نزدیک به کمپانی ال‌جی نوشته است که این کمپانی عملیات ساخت 500 نمونه از این تبلت را در کارخانه خود در چین آغاز کرده است. برنامه ریزی ال‌جی به گونه‌ای‌ است تا بتواند ماهیانه 200,000 دستگاه از این تبلت را تولید نماید و پیش‌بینی می‌شود که نرخ فروش آن نیز چیزی در حدود 100,000 دستگاه در ماه باشد.

ال‌جی در زمینه تولید و فروش تبلت، بسیار عقب تر از رقبای قدرتمند خود است. سامسونگ، بزرگترین رقیب ال‌جی، توانسته است در سه ماهه دوم امسال، بیش از 8.1 میلیون دستگاه تبلت بفروشد. این در حالی است که این کمپانی به تازگی سه تبلت جدید از سری گلکسی تب را نیز معرفی کرده است.

در حال حاضر تبلت‌های بسیاری در بازار وجود دارند که از مشخصات سخت‌افزاری خوبی نیز بهره‌مندند. به همین خاطر اگر ال‌جی بخواهد با قدرت وارد این بازار شود، مجبور است که تبلت خود را به سخت‌افزار قوی و کارآمد تجهیز کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات