ال‌جی با تولید تبلت 8 اینچی G Pad که مجهز به صفحه نمایش رتینا است، بار دیگر به دنیای تبلت‌های اندرویدی باز می‌گردد

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
G Pad نام تبلت جدید ال‌جی است که مجهز به یک صفحه نمایش 8.3 اینچ از نوع رتینا است و قرار است شهریورماه امسال به طور رسمی معرفی شود. شباهت‌های زیادی بین این تبلت و نکسوس 7 جدید گوگل وجود دارند، اما مهمترین تفاوت آن‌ها، صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت‌تر G Pad است.
تبلیغات

این تبلت جدید ال‌جی، مجهز به یک صفحه نمایش 8.3 اینچ رتینا است که رزولوشن آن برابر با 1900 در 1200 پیکسل می‌باشد. استفاده از صفحه نمایش رتینا، باعث خواهد شد که G Pad یکی از بهترین و شفاف‌ترین صفحات نمایش را در میان سایر رقبا در اختیار داشته باشد.

از دیگر مشخصات فنی این تبلت، می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که چند وقتی است که اغلب تبلت‌های رده بالای اندرویدی مجهز به این میزان حافظه هستند.

منابعی که شانس کار کردن با این تبلت را از نزدیک داشته‌اند، اذعان نموده‌اند که G Pad بسیار نازک و سبک است. همچنین حاشیه دور صفحه نمایش این تبلت نیز بسیار نازک است. در واقع ال‌جی سعی نموده است تا این تبلت را طوری طراحی کند تا کاربر بتواند براحتی آن را در جیب پشتی خود قرار دهد.

این تبلت جدید همانند تبلت‌های سری نوت سامسونگ مجهز به قلم اختصاصی برای یادداشت برداری و نگارش نیست، اما قابلیت برقراری تماس از طریق سیم‌کارت و همچنین ارسال پیامک از طریق آن وجود دارد.

ال‌جی قصد دارد تا از این تبلت جدید خود در نمایشگاه IFA 2013 که شهریورماه امسال و در شهر برلین برگزار می‌شود، به طور رسمی پرده‌ برداری نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات