اینتل از دو تبلت جدید ویژه‌ی دانش آموزان پرده برداری کرد

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از لپ تاپ و تبلت در نظام آموزش و پرورش کشورهای پیشرفته مدت‌ها است که برقرار بوده و این امر با سرعت روز افزونی در حال گسترش به سایر کشورهای در حال توسعه می‌باشد. تا به امروز، آیپد نقش پر رنگی در این زمینه بازی کرده و کدام دانش آموزی است که از این موضوع ناراضی باشد؟ کمپانی اینتل هم با معرفی دو تبلت جدید، سعی دارد تا بخشی از این بازار را در اختیار بگیرد. در ادامه با مشخصات نمایندگان اندرویدی اینتل در مدارس آشنا خواهید شد.
تبلیغات

این اولین باری نیست که اینتل قدم به فضاهای آموزشی می‌گذارد. سری StudyBook، اولین تجربه اینتل در این زمینه بود که البته چندان هم موفقیت آمیز نبود.

سری جدید تبلت‌های دانش آموزی شرکت اینتل، تناسب خوبی میان قابل حمل بودن، کارایی و قیمت مناسب ایجاد کرده‌اند. یک مدل ۷ اینچی با اندروید ۴.۱ آبنبات پاستیلی و یک مدل ۱۰ اینچی با اندروید ۴.۰ ساندویچ بستنی. هر دو مجهز به مجموعه نرم افزاری مخصوص اینتل و قلم.

intel-tablet-2

انتظار یک نیروگاه پردازشی را نداشته باشید، در مورد امور درسی صحبت می‌کنیم نه یک کنسول بازی. هر دوی این دو تبلت‌ها مجهز به یک دوربین پشتی با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و یک دوربین جلویی ۰.۳ مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، قابلیت اتصال وای-فای و GPS، پشتیبانی از درگاه microSD  و مجهز به ورودی میکرو USB هستند.

intel-7-inch-tablet-1

رزولوشن نمایشگر برای مدل ۱۰ اینچی ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و برای برادر کوچک‌ترش ۱۰۲۴ در ۶۰۰ می‌باشد. مقدار حافظه این دو نیز به ترتیب ۱۶ و ۸ گیگابایت است. اما در مورد باتری، بازی به نفع تبلت 7 اینچی تغییر می‌کند (۸ ساعت در برابر ۶ ساعت). برای مقایسه پردازشگر، تراشه اتم Z2460 در برابر Z2420 را در نظر بگیرید. این بار هم برادر ۱۰ اینچی برنده است. اپلیکیشن Mobile Security شرکت McAfee بر روی هر  دوی آن‌ها نصب شده و هر دو در مقابل ضربه و آب مقاوم‌اند (خب البته بهتر است فکر کوبیدنشان به سطوح بتنی به سرتان نزد).

آیا شما هم مایلید برای امور درسی خود، از تبلت‌های اینتلی استفاده کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات