لنوو مدل جدید تبلت P12 را با نمایشگر شبیه کاغذ عرضه می‌کند

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
رندر غیر رسمی از تبلت لنوو Tab P12 درحال انجام تماس تصویری
مدل جدید تبلت لنوو P12 با قابلیتی مخصوص علاقه‌مندان به کتاب‌های الکترونیکی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گزارش جدید ویندوز ریپورت می‌گوید لنوو قصد دارد مدلی جدید از تبلت P12 خود را با نمایشگر مات به نام Tab P12 Matte Display معرفی کند.

گفته می‌شود تب P12 جدید به صفحه‌نمایش ۱۲٫۷ اینچی LCD با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ مجهز است که پوششی مات دارد و لمس آن حسی شبیه کاغذ به کاربر القا می‌کند. نمایشگر تبلت جدید لنوو احتمالاً وضوح 3K خواهد داشت و پوشش مات، استفاده از تبلت را در محیط‌های پرنور بهبود می‌بخشد.

تبلت لنوو Tab P12 قرار گرفته داخل کاور محافظ و قلم از نمای جلو و جانبی

مدل جدید P12 احتمالاً با کیبورد مخصوص لنوو، قاب محافظ و قلم Pen Plus سازگار خواهد بود و مناسب کسانی است که به یادداشت‌برداری و کار با قلم علاقه دارند.

گفته می‌شود تب P12 جدید از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی تبلت جدید لنوو می‌توان به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۱۰٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۰ وات، حسگر اثر انگشت و اندروید ۱۳ با چهار سال به‌روزرسانی امنیتی اشاره کرد.

هنوز جزئیاتی از تاریخ رونمایی و قیمت تبلت مورد بحث در دست نیست. قیمت تبلت لنوو مدل P12 در نسل کنونی حدود ۲۷۰ دلار است و انتظار می‌رود مدل جدید قیمتی در همین حدود داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات