رونمایی مک بوک ایر و آیپدهای جدید در نوروز ۱۴۰۳ محتمل‌تر شد

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
کیبورد و ترک پد مک بوک ایر M2
اپل با به‌روزرسانی سندی داخلی، به شایعه‌ی رونمایی آیپدها و مک‌های جدید در اواخر اسفند یا اوایل فروردین دامن زده است.
تبلیغات

براساس گزارش مک‌رومرز، اپل امروز سندی داخلی را به‌روزرسانی کرده است که به «محصولات معرفی‌ یا عرضه‌ نشده» ارتباط دارد. این به‌روزرسانی در حالی اعمال می‌شود که شایعه‌ها می‌گویند که نسل جدید مک‌بوک و آیپد به‌زودی رونمایی خواهد شد.

به‌گفته‌ی مک‌رومرز، هیچ تضمینی وجود ندارد که نشان دهد سند به‌روزشده به مدل‌های جدید مک‌بوک و آیپد مربوط است.

در سند یادشده، به اعضای تیم پشتیبانی اپل گفته شده است که چگونه به پرسش‌های احتمالی مشتری درباره‌ی محصولات و سرویس‌های معرفی‌نشده یا محصولات معرفی‌شده، اما عرضه‌نشده پاسخ دهند. ظاهراً سند تیم پشتیبانی امروز «بازسازی و بهینه» شده است.

طبق ادعای منابع آگاه، اپل می‌خواهد تا پیش از پایان ماه مارس (اواسط فروردین) از نسل جدید آیپد پرو و آیپد ایر و مک بوک ایر پرده‌برداری کند.

آیپد پرو نسل جدید اولین تبلت اپل با نمایشگر اولد خواهد بود. گفته می‌شود این تبلت پردازنده‌ی M3 و شارژ بی‌سیم مگ‌سیف و مجیک کیبورد بازطراحی‌شده و ترک‌پد بزرگ‌تر خواهد داشت. همچنین، آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچ در حال تولید است که به‌همراه آیپد ایر ۱۰٫۹ اینچ جدید رونمایی می‌شود.

افشاگران می‌گویند که اپل نسل جدید مک‌ بوک ایر ۱۳ اینچ و مک بوک ایر ۱۵ اینچ را هم‌زمان با پردازنده‌ی M3 معرفی می‌کند. مک بوک ایر امسال میزبان هیچ تغییری در طراحی نمی‌شود؛ اما احتمالاً برای اولین‌بار تراشه‌ی وای‌فای 6E خواهد داشت.

فعلاً قیمت لپ تاپ مک بوک ایر ۱۳ اینچ و قیمت لپ تاپ اپل مک بوک ایر ۱۵ اینچ ۲۰۲۴ اعلام نشده است. همچنین، اطلاعاتی از قیمت تبلت های نسل جدید اپل در دست نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات