این غول‌پیکرترین آیپد ایر تاریخ است؛ تبلت هیجان‌انگیز ۲۰۲۴ اپل

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح شماتیک آیپد ایر ۲۰۲۴ به رنگ فیروزه‌ای
آیپد ایر ۲۰۲۴ با نمایشگر غول‌پیکر، رقابت و هیاهو را به بازار تبلت‌های میان‌رده برمی‌گرداند.
تبلیغات

اپل قصد دارد که نسل جدید آیپد پرو مجهز به نمایشگر اولد را در بهار و قبل از کنفرانس WWDC 2024 معرفی کند. پیش‌بینی می‌شود که کوپرتینویی‌ها آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی را نیز در کنار آیپد پرو به‌نمایش بگذارند.

طرح شماتیک آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی توسط وبسایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است. بر اساس این رندر‌ها، آیپد ایر جدید از نمایشگر و بدنه‌ی بزرگ‌تری نسبت به آیپد ایر‌ فعلی بهره می‌برد.

طرح شماتیک آیپد ایر ۲۰۲۴ / Ipad Air 2024 در نمای پشتی

طبق رندر‌های آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی، اپل چینش دوربین پشتی را بازطراحی کرده و مانند آیفون ۱۰ دوربین و فلاش را در یک ماژول بیضی‌شکل برآمده جای داده است.

نمای جلویی طرح شماتیک آیپد ایر ۲۰۲۴

استراتژی جدید اپل تأکید ویژه‌ای روی افزایش اندازه‌ی نمایشگر دارد. عرضه‌ی این تبلت اپل با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی و همچنین عرضه‌ی مدل‌های جدیدتر و بزرگ‌تر گوشی اپل مانند آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۵ پلاس و مک بوک ایر ۱۵ اینچی بر این استراتژی دلالت دارند.

نسخه‌ی پایه‌ی آیپد ایر پرو ۱۲٫۹ اینچی کنونی با برچسب قیمتی ۱٬۰۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که اپل برای نسخه‌ی پایه‌ی آیپد ایر کنونی برچسب قیمتی ۵۹۹ دلار را تعیین کرده است. انتظار می‌رود که قیمت تبلت آیپد ایر جدید بالاتر از ۵۹۹ دلار باشد.

باید منتظر ماند و دید که آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی در رقابت با مدل‌های مختلف تبلت سامسونگ، می‌تواند به بهترین تبلت بازه‌ی قیمتی خود تبدیل شود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات