هواوی تأیید کرد: تبلت غول‌پیکر میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچ هفته آینده رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت میت پد پرو 13.2 هواوی / Huawei MatePad Pro 13.2 مشکی
تبلت پرچمدار جدید هواوی دارای نمایشگر ۱۳٫۲ اینچی اولد و باتری ۱۰٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.
تبلیغات

چند روز پیش هواوی اعلام کرد که ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) کنفرانس معرفی محصولات نوآورانه‌ی خود را در دبی برگزار می‌کند. تیزر منتشرشده توسط هواوی نشان می‌دهد که یکی از این محصولات، سری جدید میت‌ پد پرو خواهد بود که درحال حاضر در انحصار چین است.

هواوی ویدیویی را در ایکس منتشر کرده است که رونمایی جهانی میت‌پد پرو در تاریخ ۱۲ دسامبر را تأیید می‌کند. در این پست به صراحت به میت‌پد پرو اشاره نشده است، اما تبلتی را با همان بریدگی (ناچ) و والپیپری که در تصاویر رسمی MatePad Pro 13.2 دیدیم نشان می‌دهد.

هواوی میت پد پرو 13.2 اینچ از نمای جلو نمایشگر
هواوی میت پد پرو 13.2 اینچ مدل آبی
هواوی میت پد پرو 13.2 اینچ در دست
دوربین تبلت میت پد پرو 13.2 هواوی / Huawei MatePad Pro 13.2

تبلت هواوی به تراشه Kirin 9000S مجهز است، سیستم عامل HarmonyOS 4 را اجرا می‌کند و دارای ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. این تبلت دارای نمایشگر ۱۳٫۲ اینچی اولد با فرکانس ۱۴۴ هرتز و وضوح ۲۸۸۰x۱۹۲۰ پیکسل است. میت‌پد پرو از باتری ۱۰٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۸ واتی بهره می‌برد.

میت‌پد پرو ۱۳٫۲ مجهز به ۶ اسپیکر و ۳ دوربین است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر سه‌بعدی مدت‌پرواز ToF) 3D) است.

قیمت تبلت هواوی پیش از این حدود ۷۱۰ دلار اعلام شده بود. این تبلت از سه پیکربندی بهره می‌برد که قوی‌ترین مدل آن حدود ۱,۱۳۵ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات