پولاروید تبلت اندرویدی M7 را معرفی کرد: صفحه نمایش 7 اینچ، پردازنده 2 هسته‌ای و قیمت 129 دلار

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت پولاروید که در نمایشگاه CES 2013 امسال از تبلت مخصوص کودکان خود با نام Kids Tablet پرده‌برداری کرد، دست پرتر از این حرف‌ها در نمایشگاه حاضر شده و دو تبلت اندرویدی درست و حسابی دیگر را با خود به همراه آورده است. کوچکترین تبلت پولاروید، M7 نام دارد که مجهز به نمایشگر 7 اینچی با وضوح نمایش 800 در 1280 پیکسل است.
تبلیغات

M7 از پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی Cortex-a9 بهره می‌برد و یک گیگابایت حافظه از نوع رم دارد که در کنار دوربین مکالمه تصویری 2 مگاپیکسلی از آن گجتی مناسب ساخته است. این تبلت دارای اندروید نسخه آبنبات پاستیلی خوشمزه هم هست که بر لذت کاربری‌اش افزوده است. جالب اینکه رابط کاربری آن شباهت زیادی به متروی ویندوز 8 مایکروسافت دارد.

متاسفانه زمانی که خبرنگار انگجت این تبلت را در نمایشگاه به دست گرفته و امتحان می‌کند، نمایشگر آن، پر از اثر انگشت بوده و بدنه‌ی آن قدری چرب به نظر می‌رسیده است. گرچه با توجه به خیل علاقمندانی که در این نمایشگاه تبلت را از نزدیک لمس کرده‌اند، با این حال وسیله چرب‌تر از دیگر محصولات رقبا به نظر می‌رسد.

polariod m7

گفتنی است، بدنه‌ی پشت M7 از جنس پلاستیک است که گرچه سبکتر از نمونه‌های فلزی می‌نماید، اما حس خوبی را به کاربر حرفه‌ای منتقل نمی‌کند. این تبلت از 8 گیگا بایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد و درگاه حافظه‌ی SD موجود در آن به شما اجازه می‌دهد تا این حجم از فضا را ارتقا بخشید.

قیمت نهایی تبلت M7 تنها 129 دلار ناقابل است که با توجه به قابلیت‌های دستگاه عددی منطقی به شمار می‌رود. این گجت را می‌توانید از بهار آینده تهیه کنید.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات