سامسونگ اندروید ۱۴ را برای گلکسی تب S9 منتشر کرد

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی تب S9 اولترا سامسونگ روی میز
کاربران تبلت‌ها سری گلکسی تب اس ۹ سامسونگ اکنون می‌توانند طعم One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را روی دستگاه خود بچشند.
تبلیغات

سامسونگ تعهد بسیار زیادی به انتشار سریع آپدیت‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌ و تبلت‌های گلکسی دارد. این شرکت اخیراً One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای تعدادی از دستگاه‌های خود منتشر کرده و اکنون به‌روزرسانی مذکور را دردسترس کاربران تبلت‌های خانواده‌ی گلکسی تب S9 قرار داده است.

گلکسی تب S9، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا اکنون نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۴ را با رابط کاربری سفارشی سامسونگ، یعنی One UI 6 دریافت کرده‌اند. این محصولات اولین تبلت‌های جهان محسوب می‌شوند که جدیدترین نسخه‌ی اندروید را دریافت می‌کنند. انتشار آپدیت مذکور در برخی کشورهای آسیایی آغاز شده است و به‌زودی در سرتاسر جهان دردسترس قرار خواهد گرفت.

همه‌ی دارندگان تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 در سرتاسر جهان احتمالاً قبل‌ از آغاز سال میلادی جدید، به‌روزرسانی One UI 6 را دریافت خواهند کرد که ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی و جذابی دراختیار آن‌ها قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با آپدیت مذکور، سری به مقاله‌ی نگاه نزدیک به One UI 6 سامسونگ بزنید.

حجم آپدیت One UI 6 برای سری گلکسی تب اس ۹ به حدود ۲٫۷ گیگابایت می‌رسد و جدیدترین وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ اندروید نیز روی آن اِعمال شده است.

برنامه‌ی سامسونگ برای انتشار به‌روزرسانی One UI 6 برای دستگاه‌های این شرکت بسیار سریع پیش می‌رود و حتی آپدیت مذکور را برای برخی از محصولاتش زودتر از انتظارات ارائه داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات