آنر از تبلت مجیک پد ۱۳ و ساعت هوشمند مجیک واچ ۴ با پشتیبانی از eSIM رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ساعت هوشمند آنر واچ ۴ و تبلت مجیک پد ۳
مجیک پد ۱۳ آنر مشخصات چشم‌گیری دارد و از قلم جدید بهره می‌برد. ساعت مجیک واچ ۴ نیز از eSIM پشتیبانی می‌کند و می‌توان به‌طور مستقل از آن استفاده کرد.
تبلیغات

هواوی در رویداد اخیر خود که با تمرکز بر گوشی تاشو مجیک V2 برگزار شد، از تبلت رده‌بالا و ساعت هوشمند مجهز به eSIM خود که به‌ترتیب با نام مجیک پد ۱۳ و مجیک واچ ۴ شناخته می‌شوند، رونمایی کرد.

مجیک پد ۱۳

مجیک پد ۱۳ اولین تبلت آنر است که با رابط‌کاربری MagicOS 7.2 عرضه می‌شود و برنامه‌های اداری جدیدی مثل Honor Docs و Honor Notes را ارائه می‌دهد.

تبلت مجیک پد ۳ آنر

MagicPad 13 در رنگ آبی، خاکستری و مون‌لایت عرضه می‌شود. این محصول به نمایشگر ۱۳ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۴۰ پیکسل با نرخ‌نوسازی تطبیقی که بین ۳۰، ۴۸، ۵۰، ۶۰، ۹۰، ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز تغییر می‌کند مجهز شده و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۲۴۰ هرتز است و از HDR10 و ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به پوشش گستره‌ی رنگی DCI-P3 و روشنایی ۷۰۰ نیتی اشاره کرد.

مجیک پد ۱۳ از ۸ بلندگو و ۴ میکروفون بهره می‌برد و براساس ادعای آنر به اولین سیستم صوتی سه‌بعدی مجهز شده که نیازی به هدفون ندارد.

قلم مجیک ۳ آنر به‌طور خاص برای مجیک پد ۱۳ طراحی شده و از پوششی با بافت مات بهره می‌برد. این قلم از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند و نرخ‌ تأخیر آن فقط ۲ میلی‌ثانیه است. کاربران می‌توانند با این لوازم‌جانبی کارهایی مثل انتخاب متن و تصاویر و جابه‌جایی آن‌ها بین برنامه‌ها بهره ببرند. این محصول همچنین امکان انتخاب رنگ از هر ناحیه‌ی نمایشگر را ارائه می‌دهد که برای طراحان واقعاً مفید است.

تبلت مجیک پد ۳ آنر
تبلت مجیک پد ۳ آنر

به‌نوشته‌ی GSMArena، قلب تپنده‌ی آنر مجیک پد ۱۳، تراشه‌ اسنپدراگون ۸۸۸ است و در چند نسخه با رم ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود. این محصول از ویرایش ویدیوهای HDR پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB C مبتنی‌بر استاندارد USB 3.2 نسل یک مجهز شده است که از خروجی 4K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه روی مانیتور اکسترنال پشتیبانی می‌کند.

مجیک پد ۱۳ از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.0 و فوکوس خودکار و دوربین سلفی ۹ مگاپیکسلی با f/2.2 و فوکوس ثابت بهره می‌برد. تبلت جدید آنر همچنین به باتری ۱۰۰۵۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات مجهز شده است.

مجیک واچ ۴

ساعت هوشمند آنر واچ ۴

مجیک واچ ۴ اولین محصول پوشیدنی هوشمند آنر است که از نمایشگر ۱٫۷۵ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. قاب این ساعت از جنس آلومینیوم سری ۶ است و از eSIM پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توان حتی به‌طور کاملاً مستقل بدون اتصال به گوشی هوشمند از آن استفاده کرد.

آنر واچ ۴ همراه با قابلیت استندبای دوگانه‌ی هوشمند می‌تواند تا ۱۰ روز شارژدهی داشته باشد و در این مدت اعلان‌ها را به کاربر نمایش دهد. این محصول از ۸۵ حالت ورزشی و ۱۲ مدل تمرین حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند و امکانات سلامتی دیگری مثل نظارت بر خواب را ارائه می‌دهد.

قیمت مجیک واچ ۴ و مجیک پد ۱۳

ساعت هوشمند مجیک واچ ۴ با برچسب ۱۴۰ دلاری به‌فروش می‌رسد. پیش‌فروش مجیک پد ۱۳ نیز از امروز آغاز می‌شود و از ۲۰ جولای دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این تبلت با رم ۸ گیگابایت ۴۲۰ دلار قیمت دارد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی تبلت جدید آنر با رم ۱۲ گیگابایت و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن با رم ۱۶ گیگابایت به‌ترتیب با قیمت ۴۶۲ دلار و ۵۲۰ دلار به‌فروش می‌رسند. علاوه‌براین کیبورد تاشو و قلم این محصول به‌ترتیب با قیمت ۸۳ دلار و ۷۰ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات