اوپو پد ۲ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی به‌همراه هدفون بی‌سیم Enco Free3 معرفی شد

سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو پد ۲
تبلت جدید اوپو موسوم‌ به Oppo Pad 2 با نمایشگر LCD و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم به‌همراه هدفون Enco Free3 با عمر باتری ۳۰ روزه معرفی شد.
تبلیغات

اوپو در رویداد امروز خود علاوه‌بر گوشی‌های پرچم‌دار Find X6 و Find X6 Pro، تبلت اندروید جدید خود موسوم‌ به اوپو پد ۲ را معرفی کرد. این برند چینی هدفون TWS جدید خود را با نام Enco Free3 نیز رونمایی کرد.

اوپو پد ۲

اوپو پد ۲

اوپو پد ۲ از طراحی مشابه نسل قبلی خود بهره می‌برد. این دستگاه از نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی LCD LTPS با وضوح ۲۸۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. نسبت تصویر این محصول ۷:۵ است که فضای بیشتری را برای کارکردن در حالت عمودی ارائه می‌دهد.

به‌گزارش GSMArena، اوپو پد ۲ از تراشه‌ی Dimensity 9000 مدیاتک، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5، حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اوپو پد ۲

Oppo Pad 2 از ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۲) در رنگ خاکستری و طلایی فروخته می‌شود. مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت این تبلت رم ۴۳۶ دلار و مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم آن ۴۹۵ دلار قیمت دارد. قوی‌ترین نسخه‌ی Oppo Pad 2 به ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم مجهز است و با قیمت ۵۸۲ دلار دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

هدفون بی‌سیم اوپو Enco Free3

اوپو Enco Free3

اوپو Enco Free3 از پخش صوتی Hi-Res با کدک LDAC و بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند. این محصول قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را ارائه می‌دهد و با صدای فراگیر نیز سازگاری دارد تا تجربه‌ی شنیداری کاربران را ارتقا دهد.

اوپو Enco Free3 از درایورهایی بهره می‌برد که از فیبر بامبو ساخته شده‌اند و ۶۰ درصد از درایورهای معمولی سبک‌تر هستند. علاوه‌براین، استفاده از فیبر بامبو باعث جذب بهتر لرزش در این محصول می‌شود. عمر باتری هدفون بی‌سیم جدید اوپو با درنظرگرفتن باتری کیس آن، ۳۰ ساعت است. این محصول گواهی IP55 نیز دارد؛ بنابراین، دربرابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است.

هدفون بی‌سیم اوپو Enco Free3 در رنگ سبز و سفید و با قیمت ۷۳ دلار در چین عرضه خواهد شد. این محصول از تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۲) دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات