مشخصات تراشه و باتری گلکسی Tab S9 اولترا فاش شد

جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
تبلت گلکسی تب اس ۸ سامسونگ - تصویر پرنده در نمایشگر
گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد تبلت پرچم‌دار بعدی سامسونگ با تراشه‌ی رده‌بالای کوالکام و باتری بزرگ معرفی خواهد شد.
تبلیغات

از ماه‌ها قبل شاهد انتشار شایعاتی درمورد گلکسی Tab S9 اولترا سامسونگ هستیم اما جزئیات زیادی درمورد این تبلت دردسترس نیست. در برخی گزارش‌های قبلی اشاره شده است این محصول دربرابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود؛ قابلیتی که نمونه‌ی آن را کم‌تر در تبلت‌ها مشاهده کرده‌ایم. اکنون افشاگری به‌نام Tech_Reve جزئیاتی دیگری درمورد این دستگاه به‌اشتراک گذاشته است.

به گزارش NotebookCheck، گلکسی Tab S9 اولترا احتمالاً از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 2 استفاده خواهد کرد که گفته می‌شود نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 است. علاوه‌براین انتظار می‌رود این محصول به باتری بزرگ ۱۰۸۸۰ میلی آمپرساعتی مجهز شود. این درحالی است که در گزارش‌های قبلی اشاره شده بود این محصول با سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی پلاس پردازنده‌های کوالکام معمولاً عملکرد بهتری نسبت‌به نسخه‌ی استاندارد این تراشه‌ها دارند و به‌همین دلیل می‌توان استدلال کرد مدل پلاس این سیستم-روی-چیپ به Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy اشاره داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات