تصاویر فاش‌شده از شیائومی پد ۶ طراحی مشابه آن را با شیائومی ۱۲ به‌نمایش می‌گذارد

پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پد ۵ شیائومی در دست
تبلت موردانتظار شیائومی پد ۶ احتمالاً با ظاهری شبیه گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۲ روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

سری می پد ۵ ازجمله گزینه‌های محبوب میان علاقمندان به تبلت‌ها هستند و حالا مدتی از عرضه‌ی آن‌ها به بازار می‌گذرد؛ بنابراین انتظار داریم شیائومی به‌زودی از نسل جدید این محصول یعنی پد ۶ رونمایی کند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد نسل بعدی می‌ پد در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد و اولین نمایش این محصول نیز احتمالاً در جریان رویداد MWC ۲۰۲۳ خواهد بود. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی شیائومی پد ۶ اکنون تصاویری از این تبلت در دنیای واقعی فاش شده است که نگاهی کلی از ظاهر آن را به ما ارائه می‌دهند.

به گزارش گیزموچاچینا، تصاویر فاش شده از شیائومی پد ۶، ماژول دوربین پشتی این تبلت را به‌خوبی نشان می‌دهد؛ جایی‌که از طراحی شبیه شیائومی ۱۲ بهره می‌برد و احتمالاً شامل سه دوربین خواهد بود. بزر‌گ‌ترین حسگر این دستگاه در بالای جزیره‌ی دوربین تعبیه شده است و دو دوربین دیگر که ابعادی تقریباً یکسان دارند در زیر آن قرار دارند.

نمونه واقعی شیائومی پد ۶
نمونه واقعی شیائومی پد ۶

طبق شایعات قبل، شیائومی پد ۶ به صفحه‌نمایش ۱۱ تا ۱۲ اینچی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 Plus مجهز خواهد شد و تجربه‌ی بصری بسیار با کیفیتی به کاربران ارائه خواهد داد. این تبلت همچنین از باتری دو سلولی ۱۰ هزار میلی‌ آمپرساعتی بهره خواهد برد و از شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سری شیائومی پد ۶ احتمالاً با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED عرضه می‌شوند
سری شیائومی پد ۶ احتمالاً با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED عرضه می‌شوند
مطالعه '2

قلب تپنده‌ی شیائومی پد ۶، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. این محصول همچنین از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد و با توجه به چنین مشخصاتی احتمالاً مشکلی در اجرای وظایف پردازشی مختلف نخواهد داشت.

شیائومی پد ۶ تبلت هیجان‌انگیزی به‌نظر می‌رسد. البته درحال‌حاضر نمی‌توان شایعات مرتبط با این محصول را به‌طور کامل تأیید کرد اما ایده‌ی خوبی از آنچه باید انتظار داشته باشیم ارائه می‌دهند. اگر این دستگاه در رویداد MWC معرفی شود، احتمالاً جزئیات بیشتری درمورد آن دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات