تبلت غول‌پیکر لنوو Tab Extreme برای رقابت با iPad Pro رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
تبلت اندرویدی تب اکستریم لنوو - با داک کی‌بورد و استند و قلم
لنوو در CES 2023 از یک تبلت ۱۴.۵ اینچی اندرویدی با نام تب‌اکستریم رونمایی کرد تا شاید بتواند از بازاری که تحت کنترل کامل آیپدهای اپل است سهم بگیرد.
تبلیغات

تبلت‌های اندرویدی جان دوباره گرفته‌اند و لنوو نیز همچون بسیاری از تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر اندروید، با معرفی تبلت‌های جدید در نمایشگاه CES 2023 نشان داد قصد دارد مجددا وارد بازار تبلت‌ها شود.

تبلت ۱۴.۵ اینچی Tab Extreme به شکلی طراحی شده است که حتی بتوان از آن به‌عنوان جایگزین لپ‌تاپ استفاده کرد. هرچند تا به امروز تبلت‌ها موفق به این کار نشده‌اند اما سایز بزرگ تبلت لنوو شاید بتواند این محصول را در فهرست انتخاب‌ مشتریان قرار دهد.

تبلت اندرویدی تب اکستریم لنوو - نمایشگر OLED سایز ۱۴.۵ اینچ
تبلت اندرویدی لنوو Extreme Tab با نمایشگر ۱۴.۵ اینچی OLED

تبلت لنوو تب‌اکستریم با هدف افزایش بهره‌وری کاربران طراحی و ساخته شده است. این تبلت مجهز به پردازنده‌ی Dimensity 9000 مدیاتک شده تا بتوان با آن، چندوظیفگی را در اجرای اپلیکیشن‌های سازگار اندرویدی تجربه کرد. این تبلت همچنین یک نمایشگر 3K OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد تا تجربه‌ی نرم و روانی را در اختیار کاربر قرار دهد. لنوو برای تکمیل تجربه‌ی چندرسانه‌ای در تبلت Tab Extreme در کنار نمایشگر OLED از اسپیکرهای قدرتمند با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos) استفاده کرده است.

لنوو همچنین با هدف افزایش بهره‌وری کاربران، لوازم جانبی شامل کی‌بورد فیزیکی با استند و قلم ارائه کرده است که به‌صورت جداگانه به‌فروش خواهند رسید. کی‌برد مستقل این تبلت دارای نور پس‌زمینه است تا بتوانید در نور کم نیز از آن استفاده کنید. خبرنگار دیجیتال‌ترندز پس از استفاده از تبلت جدید لنوو نوشته که از آنجایی که ابعاد نمایشگر تبلت بسیار بزرگ است فاصله‌ی بین کلیدهای صفحه‌کلید مناسب بوده و ترک‌پد آن نیز ابعاد خوبی دارد. البته ظاهرا وقتی تبلت به صفحه‌کلید متصل می‌شود تغییر زاویه‌ی نمایشگر با صفحه‌کلید محدود است.

تبلت اندرویدی تب اکستریم لنوو - قلم
صفحه کلید و قلم تبلت لنوو تب اکستریم

لنوو تبلت جدید خود را به اندروید ۱۳ مجهز کرده است تا تجربه‌ی متفاوتی از سیستم‌عامل اندروید در نمایشگر ۱۴.۵ اینچی ارائه شود. ظاهرا اندروید روی این نمایشگر به خوبی اجرا می‌شود و فضای کافی را برای اجرای امور مختلف از چندوظیفگی تا تماشای ویدیو در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

قلم Precision Pen 3 لنوو که به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود، امکان یادداشت‌برداری در نرم‌افزارهای همچون گوگل کیپ یا وان‌نوت مایکروسافت را در تبلت اندرویدی لنوو میسر می‌کند. این قلم به‌صورت مغناطیسی به بدنه‌ی پشتی تبلت متصل می‌شود.

تبلت اندرویدی تب اکستریم لنوو - استند

قیمت تبلت جدید لنوو ۱٫۲۰۰ دلار تعیین شده است و امسال قرار وارد بازار جهانی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات