برخلاف شایعات، آیپد تاشدنی دوران آیپد مینی را به پایان نمی‌رساند

پنج‌شنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
چندوظیفگی با آیپد پرو ۲۰۲۱ M1
درحالی‌که برخی شایعه‌ها عرضه‌ی آیپد تاشدنی را پایانی بر تولید آیپد مینی می‌دانند، یک تحلیلگر سرشناس این ادعا را رد می‌کند.
تبلیغات

روند جایگزینی آیپاد با آیفون یک‌شبه اتفاق نیافتاد؛ حتی در زمان عرضه‌ی آیفون، MP3 پلیر محبوب اپل قیمت پاین‌تری داشت و به‌همین دلیل تا سال‌ها همچنان در دسترس مشتریان قرار گرفت. حال‌که اپل برای ورود به بازار دستگاه‌های تاشدنی آماده می‌شود، برخی شایعات می‌گویند قرار است شاهد خداحافظی با آیپد مینی باشیم.

مینگ‌چی کو، تحلیلگر سرشناس، می‌گوید آیپد مینی به‌این‌زودی‌ها به پایان راه نمی‌رسد. به گفته‌ی این افشاگر، آیپد تاشدنی قیمت بالایی خواهد داشت و به همین دلیل اپل همچنان عرضه‌ی آیپد مینی را ادامه خواهد داد.

به گفته‌ی مینگ‌چی کو، اپل در حال کار روی مدل جدید آیپد مینی با پردازنده‌ی سریع‌تر از مدل ۲۰۲۱ است. مدل ۲۰۲۱ این تبلت با پردازنده‌ی A15 Bionic در دسترس قرار گرفت. آیپد مینی جدید احتمالا اواخر ۲۰۲۳ یا در نیمه‌ی نخست ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. به‌احتمال زیاد آیپد مینی ۲۰۲۳ به پردازنده‌ی A16 مجهز خواهد بود.

آیپد مینی جدید اپل احتمالاً تا ۲۰۲۴ از راه نمی‌رسد
تحلیلگری باسابقه می‌گوید نسل جدید آیپد مینی در اواخر ۲۰۲۳ یا احتمالاً نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.
مبین احمدی
مطالعه '1
آیپد مینی جدید اپل احتمالاً تا ۲۰۲۴ از راه نمی‌رسد

اپل در تلاش است بخشی از خط تولید آیپد را به هند منتقل کند، چون تقریبا تمامی کارخانه‌های چین از موج جدید ویروس کرونا در این کشور متأثر شده‌اند.

مینگ‌چی کو می‌گوید اپل فعالیت در بازار تاشدنی‌ها را با دستگاهی در ابعاد آیپد شروع می‌کند، چون ساخت آیپد تاشدنی ساده‌تر و کم‌ریسک‌تر از آیفون تاشدنی است. آیپد تاشدنی اپل احتمالا سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند اپل در همکاری با سامسونگ و ال جی روی نمایشگر OLED تاشدنی ۲۰ اینچ کار می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات