آنر پد V8 پرو، اولین تبلت دنیا با نمایشگر ۱۴۴ هرتز، رونمایی شد

دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل نارنجی تبلت آنر پد وی 8 پرو از نمای پشت
تبلت آنر پد V8 پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و پردازنده‌ی مدیاتک معرفی شد. قیمت پایه‌ی این محصول ۳۷۵ دلار است.
تبلیغات

آنر درکنار گوشی Honor 80 GT تبلت پرچم‌دار Honor Pad V8 Pro را نیز رونمایی کرد. این دستگاه قوی‌ترین تبلت آنر محسوب می‌شود؛ زیرا سخت‌افزار توانمند و صفحه‌نمایش باکیفیتی دارد.

به‌ گزارش GSMArean، آنر پد V8 پرو در بخش جلویی از نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل میزبانی می‌کند. این پنل ۱۰ بیت ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. پد وی ۸ پرو اولین تبلت دنیا با نمایشگر ۱۴۴ هرتز است و از گواهی IMAX Enhanced نیز پشتیبانی می‌کند. تبلت جدید آنر با کمک ۸ اسپیکر قدرتمند صدای فراگیر DTS:X را ارائه می‌دهد.

آنر پد V8 پرو به پردازنده‌ی Dimensity 8100 مدیاتک و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. قوی‌ترین کانفیگ این تبلت از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

تبلت‌ها معمولاً دوربین باکیفیتی ندارند و این گفته برای آنر پد V8 پرو نیز صدق می‌کند. تبلت جدید آنر در پنل پشتی به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل جلویی به دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت مجهز است.

انرژی لازم برای کار با آنر پد V8 پرو را باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از قناوری شارژ ۳۵ وات تأمین می‌کند. نکته‌ی دیگر اینکه تبلت مذکور به رابط کاربری Magic UI 7.0 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مجهز است. تبلت آنر به‌همراه کیبورد آهن‌ربایی مجزا و قلم لمسی در رنگ‌های خاکستری و آبی و نارنجی عرضه می‌شود.

Honor 80 GT با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی معرفی شد
Honor 80 GT با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی معرفی شد
مطالعه '2

آنر V8 پرو در کانفیگ پایه ۲٬۵۹۹ یوان (۳۷۵ دلار) قیمت دارد. این تبلت در روزهای آینده روانه‌ی بازار چین می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات