برخی مشخصات گلکسی تب S8 FE فاش شد

سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ای جدید نشان می‌دهد تبلت گلکسی‌تب S8 FE احتمالاً با نمایشگر LCD و قلم S-Pen معرفی خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ از مدتی قبل کار روی مدل FE محصولات خود را آغاز کرده است و به‌آرامی در این مسیر پیش‌ می‌رود. دستگاه مقرون‌به‌صرفه‌ی بعدی این شرکت، گلکسی‌تب S8 FE خواهد بود که درواقع نسخه‌ی ارزان‌تر تبلت پرچم‌دار آن یعنی سری گلکسی‌تب S8 است.

به گزارش Wccftech، گلکسی‌تب S8 FE از پنل LCD بهره خواهد برد؛ این درحالی‌است که مدل رده‌بالای آن از صفحه‌نمایش AMOLED بهره می‌برد. نکته‌ی هیجان‌انگیز درمورد تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی بعدی سامسونگ این است که از قلم S-Pen و دیجیتایزر Wacom بهره می‌برد؛ قابلیتی که می‌تواند کل فرایند کار با قلم استایلوس را روی این دستگاه بهبود دهد.

متأسفانه تا این‌لحظه جزئیات زیادی درمورد تبلت اقتصادی بعدی سامسونگ دردسترس نیست. البته با توجه به استفاده از دیجیتایرز Waocm در گلکسی‌تب S8 FE، به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ی جنوبی تصمیم دارد تجربه‌ی کاربری بهتری از کار با قلم به خریداران این تبلت ارائه دهد.

علاوه‌براین می‌دانیم گلکسی‌تب S8 FE احتمالاً با تراشه‌ی مدیاتک MT8791V عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست سامسونگ دقیقاً در چه تاریخی از این محصول رونمایی خواهد کرد اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که دستگاه مذکور در ماه آینده یا اوایل سال ۲۰۲۳ رسماً معرفی خواهد شد.

مطمئناً با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی Galaxy Tab S8 FE، جزئيات بیشتری درمورد این دستگاه دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات