تبلت سری Pad 6 شیائومی احتمالاً به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز می‌شود

دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سری شیائومی پد ۶ احتمالاً حداقل سه مدل را شامل می‌شود که سری ۱۴ اینچی آن می‌تواند با گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ رقابت کند.
تبلیغات

افشاگر خوش‌نام Digital Chat Station مدعی شده که تبلت اندرویدی‌ با تراشه‌ی Snapdragon 8 Plus Gen 1 دردست ساخت است. باوجوداین، او هنوز نام بازاریابی تبلت را به اشتراک نگذاشته؛ اما ظاهراً به سری شیائومی پد ۶ مربوط می‌شود.

این اولین بار نیست که افشاگر یادشده اطلاعاتی درباره‌ی تراشه سری ۸ اسنپدراگون فاش می‌کند. او در ماه ژوئن ادعا کرد که شیائومی در حال کار روی تبلتی با صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی است. او همچنین خاطرنشان کرد که این تبلت گران‌ترین مدل در خط تولید خواهد بود که ظاهراً سری شیائومی پد ۶ خواهد بود.

سری ۱۴ اینچی Xiaomi Pad 6 شاید به‌عنوان رقیبی برای گلکسی تب S8 اولترا و آیپد پرو ۲۰۲۲ وارد بازار شود. به‌همین دلیل این احتمال وجود دارد که تبلت شیائومی پد ۶ پرو یا پد ۶ اولترا نامیده شود. پیش از این در گزارشی گفته شده بود که همین مدل احتمالاً با تراشه Dimensity 9000 عرضه خواهد شد.

سری شیائومی پد ۶ احتمالاً شامل حداقل سه مدل خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود سری Pad 6 به پنل LTPO OLD به نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۴۴ هرتز مجهز باشد و از شارژ سریع حداکثر ۱۲۰ وات پشتیبانی کند. این تبلت احتمالاً به‌صورت پیش‌فرض با جدیدترین سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان نوامبر سال ۲۰۲۲ سری شیائومی ۱۳ را با تراشه‌ی نسل دوم اسنپدراگون ۸ عرضه کند. این احتمال وجود دارد که تبلت شیائومی نیز با تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 در رویداد معرفی شیائومی ۱۳ به نمایش درآید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات