ویدیو جعبه‌گشایی ردمی پد پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ویدیوی جعبه‌گشایی ردمی پد، جعبه و مشخصات اولیه‌ی این تبلت را بررسی می‌کند. ردمی پد هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده است.
تبلیغات

براساس گزارش GSMArena، ویدیوی جعبه‌گشایی ردمی پد پیش از رونمایی رسمی این تبلت ازطریق یک کانال یوتیوب منتشر شده است. در ویدیو نگاهی به جعبه‌ی Redmi Pad انداخته می‌شود که شامل کابل USB، آداپتور ۲۲٫۵ وات و خودِ تبلت است.

فردی که ردمی پد را جعبه‌گشایی کرده است می‌گوید این تبلت مجهز به چهار اسپیکر است و دو طرف تبلت هر کدام از دو اسپیکر میزبانی می‌کنند. تبلت ردمی پد مجهز به استاندارد صوتی دالبی اتموس است.

مدلی که در جعبه‌گشایی حضور دارد، از چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و مجهز به اندروید ۱۲ است. ردمی پد برای پردازش تسک‌های مختلف به تراشه‌ی MediaTek Helio G99 اتکا می‌کند.

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات

ردمی پد در پنل جلویی مجهز به صفحه‌نمایش ۱۰٫۶۱ اینچ IPS LCD با وضوح ۲٬۰۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. پنل پشتی ردمی پد مجهز به دوربین هشت مگاپیکسلی است. این تبلت در پنل جلویی نیز دوربینی با وضوح مشابه دارد. گفته می‌شود دوربین سلفی به لنزی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای مجهز است.

باتری ردمی پد ظرفیت ۸٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند، این در حالی است که جعبه‌ی تبلت میزبان آداپتور ۲۲٫۵ وات است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات