تبلت MatePad Pro 12.4 هواوی با نمایشگر OLED و مشخصات رده‌بالا احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد هواوی تصمیم دارد در رویداد معرفی گوشی‌های سری Mate 50 از تبلت پرچم‌دار جدیدی به‌نام MatePad Pro 12.4 نیز رونمایی کند.
تبلیغات

هواوی سرانجام تاریخ معرفی گوشی‌های هوشمند سری Mate 50 را اعلام کرد. اکنون خبر جدید این است که تبلت MatePad Pro به‌روز نیز احتمالاً درکنار پرچم‌داران بعدی این شرکت معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این محصول از صفحه‌نمایش رده‌بالا بهره خواهد برد و نسخه‌ی مخصوص تبلت HarmonyOS را اجرا خواهد کرد؛ قابلیتی که انتظار می‌رود کارکرد این دستگاه را بیشتر از هرزمان دیگری به لپ‌تاپ و رایانه‌ی شخصی نزدیک کند.

هواوی پیش‌ازاین در سال ۲۰۲۲ نسخه‌ی ۱۱ اینچی جدیدی به تبلت‌های سری MatePad Pro اضافه کرده است. بااین‌حال، طبق شایعات اخیر و احتمالاً برای رقابت با تبلت‌های سری Xiaomi Pad 6، شاهد معرفی تبلت‌ جدید این شرکت چینی با نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی خواهیم بود.

مشخصات MatePad Pro 12.4 هواوی هنوز به‌طور کامل دردسترس قرار نگرفته است. به گزارش NotebookCheck، این محصول از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد که از این‌ نظر با برادر کوچک‌تر خود که در سال جاری معرفی شده است، مطابقت خواهد داشت. علاوه‌براین امکان دارد این دستگاه در دو نسخه‌ی استاندارد و حرفه‌ای روانه‌ی بازار شود. طبق پیش‌بینی‌ها این تبلت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد و همچنین احتمال معرفی مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز وجود دارد.

MatePad Pro 12.4 هواوی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS را اجرا خواهد کرد که ظاهراً بیش از ۲۰۰ برنامه‌ی رایانه‌های شخصی را دردسترس کاربران قرار خواهد داد. تبلیغات فاش‌شده از این دستگاه نشان می‌دهد پیش‌خرید آن از هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می‌شود و بنابراین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این تبلت در کنار گوشی‌های هوشمند سری Mate 50 معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات