گلکسی تب اکتیو ۵ پرو 5G احتمالاً با تراشه Snapdragon 778G و اندروید 12L معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
G گلکسی Tab Active 4 Pro 5G سامسونگ اخیراً در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG و کنسول گوگل‌پلی رؤیت شده است که اطلاعات آن‌ها نشان می‌دهد این تبلت به تراشه‌ی Snapdragon 778G مجهز خواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رفت گوشی هوشمند مقاوم گلکسی XCover 6 Pro و گلکسی Tab Active 4 Pro سامسونگ در ماه جولای رونمایی شوند. بااین‌حال، غول فناوری کره‌ای فقط XCover 6 Pro را معرفی کرده و تبلت مقاوم جدیدش هنوز رونمایی نشده است.

اکنون گلکسی تب اکتیو ۴ پرو در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG، فهرست گوگل‌پلی و کنسول گوگل‌پلی مشاهده شده است. این فهرست‌ها برخی از مشخصات مهم دستگاه را فاش می‌کنند که درادامه، به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده در فهرست گوگل‌پلی، تبلت مقاوم بعدی سامسونگ با شماره‌مدل SM-T636B شناخته می‌شود و با نام گلکسی Tab Active 4 Pro 5G روانه‌ی بازار خواهد شد. این نام تأیید می‌کند که محصول مذکور از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ ولی احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی وای‌فای آن نیز وجود دارد.

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو 5G در وب سایت گواهی بلوتوث SIG

فهرست بلوتوث SIG نیز دو نسخه از تبلت مقاوم سامسونگ را با شماره‌مدل‌های SM-T636B و SM-T636N نشان می‌دهد که هر دو از بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کنند. گفته می‌شود این شماره‌‌مدل‌ها به‌ترتیب به مدل 5G و وای‌فای این محصول اشاره می‌کنند.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، شماره‌مدل تبلت مقاوم بعدی سامسونگ در کنسول گوگل‌پلی SM-T638B است که شاید به‌دلیل خطای تایپی باشد؛ زیرا این شماره در دو پایگاه داده‌ی دیگر که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، SM-T636B است. وب‌سایت کنسول گوگل‌پلی بدون درنظرگرفتن شماره‌مدل، نشان‌دهنده‌ی Tab Active 4 Pro 5G است. این فهرست به تراشه‌ی Snapdragon 778G نیز اشاره می‌کند که از چهار هسته‌ی ۲٫۴ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی ۱٫۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد.

طبق اطلاعات این وب‌سایت، تبلت یادشده به چهار گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L هم مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار گلکسی Tab Active 4 Pro 5G سامسونگ می‌تواند به نمایشگر Full HD (معادل ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل) و سیستم‌عامل مبتنی‌بر اندروید 12L اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات