تبلت اقتصادی Nokia T10 با نمایشگر ۸ اینچی HD و دوربین ۸ مگاپیکسلی معرفی شد

سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
نوکیا تبلت اقتصادی جدید خود را با نمایشگر ۸ اینچی HD، اندروید ۱۲، دوربین ۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی Unisoc T606 وارد بازار می‌کند.
تبلیغات

نوکیا ساعاتی پیش تبلت اندرویدی اقتصادی‌ خود به نام Nokia T10 را معرفی کرد. این محصول به‌عنوان دنباله‌ای برای نوکیا T20 سال گذشته ساخته شده است؛ اما با مشخصات ساده‌تر و اندازه‌ای کوچک‌تر و قیمت ارزان‌تر وارد بازار می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های نوکیا T10

به‌گزارش اندروید هدلاینز، نوکیا T10 به صفحه‌نمایشی ۸ اینچی LCD با وضوح HD (۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل) و حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش ۴۵۰ نیت مجهز است. درضمن، این محصول علاوه‌بر ‌‌‌داشتن گواهی Netflix HD، از Widevine L1 پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، می‌توانید ویدئوها را با بهترین کیفیت ممکن در این دستگاه پخش کنید.

پردازنده‌ی Unisoc T606 تبلت جدید نوکیا را ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که در بعضی بازارها، تنها مدل مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظهی ذخیره‌سازی موجود خواهد بود. خوشبختانه Nokia T10 از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند و ظرفیت آن را تا ۵۱۲ گیگابایت می‌توان ارتقا داد.

 نمایشگر تبلت نوکیا T10 به رنگ آبی اقیانوسی

در پنل پشتی نوکیا T10 دوربین ۸ مگاپیکسلی و فلاش LED به‌چشم می‌خورد. این دوربین فوکوس خودکار دارد و می‌تواند ویدئوهای 1080p را ضبط کند. در پنل جلویی نیز، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که برای برقراری تماس ویدئویی تقریباً مناسب به‌نظر می‌رسد. با‌‌‌توجه‌‌‌به مشخصات گفته‌شده، نباید انتظار ثبت تصاویر سلفی با‌کیفیت را داشت.

نکته‌ی دیگر اینکه این دستگاه با داشتن بدنه‌ی پلاستیکی و استاندارد IPX2، دربرابر آب و ضربه مقاوم نیست. باتری ۵,۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی آن می‌تواند دستگاه را تقریباً برای یک روز روشن نگه دارد. نوکیا T10 ازطریق درگاه USB Type-C با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. نوکیا شارژر را نیز در جعبه‌ی محصول خود حداقل در آمریکا و بریتانیا قرار می‌دهد.

نوکیا T10 اندروید ۱۲ را به‌همراه Google Kids Space و Google Entertainment Space از‌پیش‌‌نصب‌شده اجرا می‌کند. همچنین، دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عاملی (تا اندروید ۱۴) برای این تبلت وعده داده شده است. محصول مذکور سه سال به‌روز‌رسانی امنیتی ماهانه را نیز دریافت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی آن می‌توان به بلوتوث ۵.۰، وای‌فای دوبانده (۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز)، GPS،‌ بلندگوهای دوگانه استریو و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

پنل پشتی و نمایشگر تبلت نوکیا T10 به رنگ آبی اقیانوسی

نوکیا تبلت اندروید اقتصادی خود را در دو نسخه‌ی LTE و Wi-Fi-only روانه‌ی بازار می‌کند. اولی از نانو سیم‌کارت (اسلات هیبریدی مشترک با کارت SD) پشتیبانی می‌کند و سنسور مجاورت برای محافظت از صفحه‌نمایش دربرابر لمس ناخواسته در هنگام تماس در آن تعبیه شده است. همچنین، هر دو مدل نوکیا T10 به شتاب‌سنج و سنسور نور محیطی مجهز شده‌اند.

قیمت و دسترسی

مدل وای‌فای نوکیا T10 با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در رنگ آبی‌اقیانوسی و به قیمت ۱۵۰ دلار (۱۵۹ یورو و ۱۲۹ پوند) از اواخر ماه جاری برای خرید از وب‌سایت رسمی شرکت عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات