جعبه‌گشایی گلکسی تب اس ۸ و تب اس ۸ پلاس سامسونگ

دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی تب اس ۸ و اس ۸ پلاس از قوی‌‌ترین تبلت‌های اندرویدی حال حاضر بازار هستند. در ادامه با جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک این تبلت‌ها همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تبلت‌های Galaxy S8 سامسونگ، جدیدترین سری تبلت‌های پرچم‌دار این برند هستند. سامسونگ برای تبلت‌های جدیدش ظاهر مدرن و بدنه‌ی فلزی را در نظر گرفته و هر دو تبلت را در سه رنگ Graphite و Silver و Pink Gold روانه بازار کرده است.

شما می‌توانید Galaxy Tab S8 و +Galaxy Tab S8 را با گارانتی داریا همراه تهیه کنید.

Galaxy Tab S8 از پنل ۱۱ اینچی LTPS LCD و +Galaxy Tab S8 از پنل ۱۲٫۴ اینچی Super AMOLED استفاده می‌کنند. همانند گوشی‌های سری Galaxy S22، سامسونگ در دل تبلت‌های جدید خود نیز از تراشه ۴ نانومتری استفاده کرده است؛ با این تفاوت که این‌بار دیگر خبری از نسخه Exynos نیست و تمامی تبلت‌های سری S8 در تمام نقاط جهان از جمله ایران با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 وارد بازار شده‌اند.

تمامی مدل‌های Galaxy Tab S8 از رابط‌ کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ بهره می‌برند؛ همچنین سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که این تبلت‌ها تا ۴ سال آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت خواهند کرد. پس بدین ترتیب تبلت‌های سری S8 همانند سری Galaxy S22 تا اندروید نسخه ۱۶ به‌روزرسانی خواهند شد. در بخش دوربین اصلی، Galaxy Tab S8 و نسخه پلاس، از ترکیب دو دوربین واید و اولتراواید با حسگرهای ۱۳ و ۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و سامسونگ برای دوربین سلفی در هر دو تبلت، یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. تمامی تبلت‌های سری Galaxy S8 سامسونگ به S Pen مجهز هستند؛ هنگامی که قلم را از بدنه تبلت جدا می‌کنید، منوی Air Command به صورت خودکار نمایان می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا مشابه مدل‌های پیشین، کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. سامسونگ برای Galaxy Tab S8 و +Galaxy Tab S8 به ترتیب باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی را در نظر گرفته است.

در چند روز آینده تبلت‌های خانواده‌ی S8 زیر ذره‌بین زومیت قرار خواهند گرفت و باید دید که هر کدام در بخش‌های مختلف چه عملکردی خواهند داشت. شما نیز می‌تؤانید سوالات خود را در مورد Galaxy Tab S8 و +Galaxy Tab S8 در بخش نظرات بنویسید تا در ویدئوی بررسی به آن‌ها بپردازیم.

در ادامه با جعبه‌گشایی تبلت‌های S8 و S8 پلاس همراه زومیت باشید.

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات