ال‌ جی ظاهراً روی ساخت تبلتی با تراشه Snapdragon 680 و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت کار می‌کند

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که ال جی قصد دارد تبلت جدیدی را برای اهداف آموزشی تولید کند. این تبلت که با اسم رمز Project Jetta شناخته می‌شود ظاهراً دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود.
تبلیغات

بااینکه ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند خداحافظی کرده، ظاهراً روی محصولات جدید دیگری برپایه‌ی اندروید تمرکز دارد. به‌گزارش notebookcheck، پستی در فروم فناوری Clien وجود تبلت جدیدی از ال‌جی با اسم رمز «Project Jetta» را تأیید می‌کند. این تبلت دارای شماره‌مدل LGE 10A30Q است و ظاهراً برای کارهای آموزشی قابل استفاده خواهد بود. افزون‌براین، تبلت مذکور در Geekbench نیز فهرست شده و حتی گواهینامه Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است.

گفته می‌شود که قدرت سخت‌افزاری تبلت LGE 10A30Q را تراشه‌ی میان‌رده Snapdragon 680 کوالکام به‌همراه ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچی با وضوح ۲۱۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل اشاره کرد. ضخامت این تبلت ظاهراً ۷٫۱ میلی‌متر خواهد بود و به‌صورت پیش‌فرض توسط اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

هنوز اطلاعات دیگری درباره‌ی LGE 10A30Q، مانند قیمت، تاریخ معرفی و دسترسی در بازارهای مختلف وجود ندارد، هرچند بعید است که وارد بازارهای بین‌المللی شود. الجی احتمالاً تعداد انگشت‌شماری از این تبلت‌ها را برای بازار کره جنوبی تولید خواهد کرد. از سوی دیگر، کارخانه‌ گوشی‌های هوشمند ال‌جی حدود یک سال است که تعطیل شده‌اند؛ بنابراین شاید تولید آن را به شرکت دیگری بسپارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات