ریلمی از تبلت ۱۱ اینچی Pad X رونمایی کرد

جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
از ویژگی‌هایی ریلمی Pad X می‌توان به نمایشگر ۱۱ اینچ با وضوح 2K و پشتیبانی از قلم Realme Pencil اشاره کرد.
تبلیغات

ریلمی بالاخره از تبلت بالارده خود با نام Pad X رونمایی کرد؛ تبلتی با بدنه آلومینیومی که به نمایشگر ۱۱ اینچی LCD مجهز شده است. این تبلت تنها ۷٫۱ میلی‌متر ضخامت و ۴۹۹ گرم وزن دارد و از فریمی تخت، مشابه آنچه در آیپدهای اپل می‌بینیم، بهره می‌برد.

طبق اعلام ریلمی، نمایشگر ۱۱ اینچی دستگاه به وضوح 2K (۲۰۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسل) مجهز شده است و حدود ۸۴٫۶ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص خواهد داد. از دیگر ویژگی شاخص نمایشگر Realme Pad X می‌توانیم به نسبت ۵:۳، روشنایی ۴۵۰ نیت و گواهی Low Blue Light اشاره کنیم که به واسطه آن برای جلوگیری از آسیب به چشمان کاربر، نمایشگر سطح کمتری از نور آبی را ساطع می‌کند.

تبلت Realme Pad X

در زیر این نمایشگر دستگاه، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ قرار دارد. تراشه‌ای میان‌رده که از ۸ هسته پردازشی با چینش ۶ + ۲ قرار گرفته‌اند و در نسخه‌ی پایه ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که از زاویه دید ۱۰۵ درجه بهره می‌برد و در پشت تبلت نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی استفاده شده است.

تبلت ریلمی Pad X به چهار بلندگو مجهز شده است که در لبه‌های بالا و پایینی آن قرار گرفته‌اند. این بلندگوها به واسطه پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos تجربه‌ای فوق‌العاده از تماشای محتوای ویدیویی و تماشای فیلم و سریال را دراختیار کاربر قرار خواهد داد.

تبلت Realme Pad X
تبلت Realme Pad X
تبلت Realme Pad X
تبلت Realme Pad X

ریلمی برای تأمین انرژی تبلت Pad X از یک باتری ۸۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند؛ این بالاترین سرعتی است که ریلمی تاکنون در تبلت‌های خود استفاده کرده است.

از نظر نرم‌افزاری اما محصول جدید ریلمی اندروید ۱۲ به‌همراه رابط‌کاربری RealmeUI For Pad را اجرا می‌کند که شباهت زیادی به iPad OS اپل دارد. رابط‌کاربری مذکور را پیش‌تر در تبلت‌های ریلمی پد و ریلمی پد مینی نیز مشاهده کرده بودیم.

تبلت Realme Pad X
تبلت Realme Pad X
تبلت Realme Pad X
تبلت Realme Pad X

تبلت Pad X ریلمی در رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری و با قیمت ۱۹۳ دلار برای مدل ۴/۶۴ گیگابایت، عرضه خواهد شد. برای کاربران حرفه‌ای‌تر مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره درنظر گرفته شده است که با قیمت ۲۳۷ دلار قابل سفارش خواهد بود. ریلمی تاریخ عرضه‌ی تبلت جدید خود در چین را ۱۰ خرداد اعلام کرده؛ اما صحبتی از قیمت و زمان عرضه‌ی جهانی آن به میان نیاورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات