قیمت و زمان عرضه رسمی خانواده گلکسی تب اس ٨ مشخص شد

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
قیمت و زمان عرضه‌ی تبلت‌های جدید سامسونگ، یعنی گلکسی تب اس ۸ و تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا مشخص شد.
تبلیغات

سرانجام پس از چندین ماه انتظار و خواندن خبرهای مختلف درباره‌ی جزئیات تبلت‌ های جدید سامسونگ، گلکسی تب اس ۸ و تب اس ۸ پلاس و تب اس ۸ اولترا رونمایی شدند. حال که دیگر انتظارها برای دیدن محصول‌های نهایی به‌پایان رسیده است، همه منتظر زمان عرضه‌ی تبلت‌ های جدید هستند و دوست دارند بدانند باید چقدر برای خرید آن‌ها هزینه کنند.

پیش‌سفارش اعضای این خانواده از ۹ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آغاز شده است و از ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) در بازارهای منتخب، ازجمله ایالات متحده‌ی آمریکا و اروپا و کره‌‌جنوبی عرضه خواهند شد.

سامسونگ گلکسی Tab S8 برای پیش‌سفارش ازطریق وب‌سایت سامسونگ از ۹ فوریه با قیمت پایه‌ی ۶۹۹ دلار دردسترس خواهد بود؛ اگرچه می‌توانید برای مدل‌هایی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر و اتصال سلولی هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید. همان‌طورکه قبلاً گفتیم، سامسونگ در‌کنار اس ۸ دو مدل بزرگ‌تر تبلت نیز رونمایی کرد: گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا. پیش‌سفارش این تبلت‌ها نیز از ۹ فوریه و با قیمت‌های پایه‌ی ۸۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار در ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز می‌شود. قیمت تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۸ و برادرنش را چطور ارزیابی می‌کنید؟

درباره‌ی مشخصات تبلت‌ های سامسونگ گلکسی تب اس ۸ سامسونگ می‌توان گفت که هر سه‌ مدل از تراشه‌ی چهار‌نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل یک و بلندگوهای چهارگانه‌ی استریو AKG با پشتیبانی از دالبی اتموس و دوربین دوگانه‌ی پشتی متشکل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۶ مگاپیکسلی همراه با فلش ال‌ای‌ای استفاده می‌کنند. این تبلت‌ها امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه را نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهند.

مدل استاندارد گلکسی تب اس ۸ از نمایشگر ۱۱ اینچی LTPS TFT با وضوح تصویر ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و مدل اس ۸ پلاس از نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی امولد با وضوح ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل و مدل اس ۸ اولترا از صفحه‌نمایش ۱۴٫۶ اینچی با وضوح ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل بهره می‌برد. همچنین، نمایشگر هر سه مدل گلکسی تب اس ۸ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. کوچک‌ترین مدل تب اس ۸ از حسگر اثرانگشت یکپارچه‌شده با کلید جانبی پاور، ولی دو مدل دیگر از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات